Din SkoNilson ShoesSkopunkten
Valitse myymälä
ILMAINEN TOIMITUS JA PALAUTUSEtsi myymälä

Tuotekori on tyhjä

Rahti 0 €*

Yhteensä 0 €

*Ilmainen toimitus yli 30€

Kassalle
  • FEETFIRST
  • Din Sko
  • Nilson Shoes
  • Skopunkten

MYYNTI

Me NilsonGroupissa haluamme, että asiakkaalla on aina hyvät valinnanmahdollisuudet ja että hän saa aina parasta laatua parhaaseen hintaan. Me haluamme näyttää avoimesti, millaiset ovat työolot tuotannossa ja osoittaa, että kannamme vastuumme, mutta samanaikaisesti edessämme on monia haasteita. Haluamme tarttua näihin haasteisiin ja kehittyä yhdessä asiakkaidemme kanssa. Olemme asiakkaidemme puolella, ja meille on tärkeää pitää heistä huolta parhaalla mahdollisella tavalla.

Vastaanotamme päivittäin laatua, kemikaaleja tai toimintasäännöstöämme koskevia kysymyksiä. Niitä esitetään sekä suoraan myymälähenkilökunnalle että sähköpostitse pääkonttoriin. Arvostamme näitä kysymyksiä, ja pyrimme kaikin keinoin vastaamaan niihin mahdollisimman nopeasti. Meillä on olemassa hyvät rutiinit, joiden ansiosta tällaiset kysymykset välittyvät myymälöistä nopeasti pääkonttoriin.

YHDISTETTY VERKKOKAUPPA

Vuonna 2016 NilsonGroupin verkkokauppa vaihtoi nimeä: nimestä Put Feet First tuli FEETFIRST. Näin haluttiin selkiyttää punaista lankaa myymälän, asiakasklubin ja verkkokaupan välillä. Kaikki konseptimme ovat edelleen, kuten ovat olleet jo vuodesta 2012, yhdellä sivustolla, osoitteessa www.feetfirst.fi. Yhteinen verkkokauppa antaa asiakkaalle mahdollisuuden ostaa samanaikaisesti ja helposti kaikilta tuotemerkeiltä ja kaikista konsepteista. Eri konseptien tuotteet pakataan yhteen, mikä vähentää tarvittavien pakkausten lukumäärää ja jätteiden määrää, ja asiakaskuljetusten täyttöaste paranee. Lisämukavuutta tuo se, että meillä on ilmaiset toimitukset ja palautukset kaikille tilauksille, jotka toimitetaan tai palautetaan myymälään. Koska tuotteet toimitetaan myymälään, meillä on mahdollisuus tarjota asiakkaille korkeampaa palvelutasoa kuin postijakelupisteissä.

SOSIAALINEN MEDIA

On paikkoja, joissa olemme läsnä kaikkina viikonpäivinä ja vuorokauden jokaisena tuntina. Kaikki liiketoiminta-alueemme ovat edustettuina joissakin sosiaalisen median kanavissa: Facebook, Instagram, YouTube tai Snapchat, joissa uutuuksia, tuotteita ja ajankohtaisia tarjouksia esitellään halutulle kohderyhmälle tai suoraan seuraajille. Sosiaalinen kanssakäyminen antaa meille arvokasta tietoa siitä, mistä asiakkaamme pitävät ja mitä he jakavat edelleen omissa verkostoissaan. Facebook-sivuillamme toivotamme tervetulleiksi asiakaskysymykset, toiveet ja näkemykset koskien organisaatiomme kaikkia osia. Tartumme kommentteihin viivytyksettä, ja tavoitteenamme on ylläpitää sadan prosentin vastausfrekvenssiä.

Sosiaalisen median työmme on strategisesti suunniteltu niin, että pyrimme jatkuvasti kasvattamaan sekä seuraajien lukumäärää että digitaalista ilmoittelua.

REKLAMAATIOIDEN KÄSITTELY

Reklamaatiot ovat asia, joita jokainen yritys haluaa välttää, ja siihen paras tapa on tehdä ennaltaehkäiseviä toimenpiteitä. Tuotekehityksemme muuttuneen työtavan myötä on ollut havaittavissa selvä trendi: reklamaatioiden lukumäärä vähenee ja saamme tuotteistamme entistä kestävämpiä. Samanaikaisesti tarkistamme meille saapuvien reklamaatioiden käsittelytavan. Olemme vuosien mittaan kehittäneet uutta toimintatapaa sekä myymälöissä että osto-osastoilla, ja se otetaan käyttöön vuoden 2016 alussa.

TEXTIL RECYCLING – Kierrätys myymälässä

Vuoden 2014 loppupuoliskolla käynnistimme yhteistyön ruotsalaisyritys Textil Recyclingin kanssa. NilsonGroup lahjoittaa sille kenkiä, joista on eri syistä tehty reklamaatioita myymälöissä. Textil Recycling on sosiaalinen yritys, joka järjestelee vaatteita, kenkiä ja tekstiilejä kierrätykseen tai uusiokäyttöön. Yhteistyömme laajeni vuonna 2015, kun mukaan tuli 19 myymälää Skånessa. Näissä myymälöissä on erityinen keräysastia, johon reklamoidut kengät pannaan. Textil Recyclingin henkilökunta tyhjentää astiat säännöllisesti, ja kengät lähetetään sitten yrityksen yhteistyökumppaneille lajiteltavaksi, materiaalikierrätykseen tai jälleenmyyntiin. Haluamme tämän yhteistyön kautta mm. vähentää jätemääräämme, sillä muutoin reklamoidut kengät menisivät suoraan jätehuollon kautta poltettavaksi. Sellaisia kenkiä, jotka on syystä tai toisesta todettu uudelleenkäyttöön soveltumattomiksi, ei saa panna keräysastiaan. Lue lisää Textil Recycling -yrityksestä osoitteessa www.textilrecycling.se


Jäsenyys

Tervetuloa FEETFIRST Friendsiin. Rekisteröitymällä FEETFIRST Friends -jäseneksi hyväksyt nämä ehdot ja säännökset.

FEETFIRST Friends on kanta-asiakasohjelma, jossa ansaitset alennukseen oikeuttavia pisteitä, saat tarjouksia, kutsuja kilpailuihin ja tapahtumiin sekä paljon muuta.

FEETFIRST Friendsista vastaa NilsonGroup AB.

FEETFIRST Friends -jäsenyys on maksuton. Jäseneksi voi liittyä sellainen henkilö, joka on täyttänyt 16 vuotta ja joka on kirjoilla Suomessa. Jäsenenä rekisteröit kaikki ostoksesi esittämällä puhelinnumerosi kassalla (klubikorttia ei tarvita).

Jäsenyys on voimassa kaikissa NilsonGroupin Suomen myymälöissä: Din Sko, Nilson Shoes, Radical Sports ja Skopunkten sekä feetfirst.fi-verkkokaupassa. Itse jäsenyys ja sen tarjoamat edut koskevat vain sinun tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksia. Jäsenyys on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää kenellekään muulle.

Pisteet

Pisteitä saa kaikista ostoksista (poissulkien lahjakorttiostokset). Pisteiden rekisteröimiseksi sinun on annettava puhelinnumerosi myymälässä tai ostaessasi feetfirst.fi-sivustolla syötettävä puhelinnumerosi sinne.

Pisteiden laskeminen alkaa ensimmäisestä ostoksestasi jäsenenä, ja ne rekisteröidään sinun jäsentunnuksellesi. Pisteitä kertyy vain sinun itsesi tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksista.Voit ansaita pisteitä myös osallistumalla muihin pisteitä kerryttäviin aktiviteetteihin, joita klubi silloin tällöin tarjoaa.

Voit ansaita pisteitä myös osallistumalla muihin pisteitä kerryttäviin aktiviteetteihin, joita klubi silloin tällöin tarjoaa.

Ansaitsemasi pisteet ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi siirtää kenellekään muulle jäsenelle tai muulle henkilölle.

Ostoksella ansaitsemasi pisteet poistetaan jäsentililtäsi, jos palautat tuotteen.

Pisteesi ovat voimassa 12 kuukautta ostopäivästä.

Henkilötietojen käsittely

NilsonGroup käsittelee henkilötietoja EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Henkilötietovastaava on NilsonGroup AB (yritystunnus: 556192-9315), Box 508, 432 19 Varberg.

Käsittelemiämme henkilötietoja ovat etu- ja sukunimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, henkilötunnuksesi, postiosoitteesi sekä tiedot ostoksistasi (ts. kassakuitti). Käytämme henkilötietojasi pisteiden hallinnoimiseen, lähettääksemme sinulle mukautettuja jäsentarjouksia, markkina- ja asiakasanalyyseihin sekä siihen, että kykenemme tarjoamaan sinulle kohdennettua markkinointia aiempiin ostoksiisi perustuen.

Pidämme henkilötietosi tallennettuna niin kauan kuin olet FEETFIRST Friends -jäsen.

Saatamme käyttää muiden yritysten apua jäsenyyden hallinnassa ja markkinoinnissa. Nämä yritykset toimivat siis vain apuna, ja me olemme yhä vastuussa henkilötiedoista. Käytämme osoitetietojen päivittämiseen Bisnodea. Henkilötietojasi ei tulla siirtämään EU:n tai EES:n ulkopuolisiin maihin. Pääosa FEETFIRST Friends -viestinnästä tapahtuu sähköpostitse ja tekstiviestein, mutta myös osoitteellisia postilähetyksiä tullaan käyttämään. Jos et halua saada tarjouksia sisältäviä lähetyksiä, voit milloin tahansa ottaa yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Sinulla on oikeus pyytää kirjallisena niitä tietoja, jotka me olemme sinusta rekisteröineet. Voit myös milloin tahansa vaatia virheellisiä tietoja oikaistaviksi. 

Oikeudelliset perusteet henkilötietojen käsittelylle

Jotta meillä olisi oikeus käyttää sinun henkilötietojasi, meillä on oltava niin kutsuttu oikeusperusta. Me käsittelemme henkilötietojasi, jotta voimme noudattaa sitä sopimusta, joka meillä on kanssasi jäsenenä. 

Jäsenyyden lopettaminen

Jäsenyytesi on voimassa toistaiseksi. Voit sanoa jäsenyytesi irti ottamalla yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Jos jäsenyys on ollut ei-aktiivisena 36 kuukauden ajan, se lopetetaan. NilsonGroupilla on oikeus sanoa jäsenyys irti välittömästi väärinkäyttötapauksissa (esim. jos et maksa ostostasi). Jäsenyyden irtisanomisen yhteydessä jäsennumerosi suljetaan ja kaikki rekisteröidyt henkilötietosi poistetaan jäsenrekisteristä. Tämä tapahtuu heti kun kaikki mahdolliset taloudelliset transaktiot on suoritettu. Sinulla ei ole oikeutta rekisteröityihin pisteisiin jäsenyyden voimassaolon päättymisen jälkeen. 

Muutokset ehdoissa

Nämä jäsenyysehdot astuvat voimaan 1. toukokuuta 2019 FEETFIRST Friends -jäsenille. NilsonGroup pidättää itsellään oikeuden jäsenehtojen muuttamiseen. Muutokset astuvat voimaan silloin, kun ne julkaistaan feetfirst.fi-sivustolla, jossa tuoreimmat ehdot aina ovat. NilsonGroup ei vastaa jäsenyysehtojen mukaisten sitoumusten noudattamatta jättämisestä tai vahingoista, jotka johtuvat NilsonGroupin hallintavallan ulkopuolisista olosuhteista, kuten lainmääräykset, viranomaistoimenpiteet, sotatapahtumat, lakot, kauppasaarrot, työsulut tai vastaavat olosuhteet (ns. force majeure), jos ei laki toisin määrää.  

Yhteystiedot

FEETFIRST kundservice
Box 508
432 19 Varberg
friends@feetfirst.fi

Käytämme evästeitä taataksemme parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Jatkamalla palvelujemme käyttämistä hyväksyt tämän. Lue lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietoja ja evästeitä.