Din SkoNilson ShoesSkopunkten
Valitse myymälä
ILMAINEN TOIMITUS JA PALAUTUS
Etsi myymälä

Tuotekori on tyhjä

Yhteensä 0 €

30 EUR jäljellä ilmaiseen rahtiin. Nouda ilmaiseksi myymälästä!

Kassalle
  • FEETFIRST
  • Din Sko
  • Nilson Shoes
  • Skopunkten

YLEISET OSTOEHDOT

Lataa ostoehdot

YLEISTÄ

Nämä ehdot koskevat kaikkia tilauksia jotka asiakas tekee Nilson Group AB:n Suomen yhtiön (yritystunnus 1739090-6) FEETFIRST -verkkokaupan (”Sivusto”) kautta. Käyttämällä ja/tai tekemällä tilauksen Sivuston kautta, hyväksyt ehdot tässä asiakirjassa (”Ehdot”) sekä hyväksyt ja vahvistat, että olet tutustunut ja suostunut tietosuojakäytäntömme mukaiseen henkilötietojen käsittelyynä ja evästeiden käyttöön. Tietosuojakäytäntömme on olennainen osa näitä Ehtoja. Yksityiskohtaiset yhteystiedot sekä muuta tietoa meistä löytyy Sivustolta. Tehdäksesi ostoksia verkkokaupassamme sinun täytyy olla yli 18-vuotias, etkä saa olla holhouksen alainen. Toimitamme verkkokaupasta ostettuja tuotteita vain Ruotsiin, Norjaan tai Suomeen. Pidätämme oikeuden yksittäistapauksissa evätä tai muuttaa tilaustasi (esimerkiksi jos annat virheelliset henkilötiedot). Pidätämme oikeuden lopettaa myynnin sekä oikeuden mahdollisiin kuva- ja kirjoitusvirheisiin Sivustolla. Näitä Ehtoja voidaan muuttaa. Se versio Ehdoista, joka koskee sinun tilaustasi, on se versio, joka on saatavilla Sivustolla, kun teet tilauksesi.

SOPIMUS

Kun suoritat tilauksen Sivustolla, ostosopimus syntyy vasta kun olet saanut meiltä tilausvahvistuksen sähköpostitse. Kehotamme sinua säilyttämään tilausvahvistuksen asiakaspalvelumme mahdollisia yhteydenottoja varten. Sinulla on mahdollisuus peruuttaa tilauksesi siihen asti, kunnes olemme vahvistaneet tilauksen.

ASIAKASTIEDOT jne.

Kun suoritat tilauksen Sivustolla, sinua pyydetään antamaan tiettyjä henkilötietoja. Vahvistat, että täyttämäsi tiedot ovat oikeita ja täydellisiä, ja olet vastuussa väärin täytetyistä tiedoista. Saat lisätietoa henkilötietojen käsittelystä tietosuojakäytännöstämme.

TILAUS JA HINNAT

Tilattaessa Sivuston kautta tilauksen hetkellä ilmoitetut hinnat ovat päteviä huolimatta siitä, että hinta mahdollisesti nousee tai laskee tilaushetken jälkeen. Kaikki sivuston hinnat ilmoitetaan euroissa ja ilmoitetut hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%). Hinnat eivät sisällä mahdollisia toimituskuluja, ne ilmoitetaan erikseen. Alle 30 € tilauksista maksat toimituskuluja ainoastaan  3,9 €. Lue lisää eri maksutavoista ja löydä sinulle sopivin vaihtoehto täältä. Maksuehtoina pätee, mitä kumppanimme Klarna AB:n sivuilla kulloinkin on julkaistu. Tärkeää! Säilytä aina lahjakorttisi ostoksen jälkeen. Mahdollisen palautuksen yhteydessä summa palautetaan aina lahjakortille, jota olet käyttänyt maksettaessa.

MAKSU

Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme maksutapoina laskua, osamaksua, luottokorttimaksua sekä suoramaksua. Klarna Checkout:n täydelliset ehdot löydät tästä. Lasku lähetetään erikseen sähköpostitse, kun tilaus on lähetetty meiltä. Laskun maksuaika on 14 päivää. Lisätietoa ja täydelliset ehdot Klarnan maksutavoista löydät Klarna.com verkkosivuilta tai voit myös ottaa yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puhelimitse numeroon 09-425 99 771. Verkkokaupan kassalla näet kokonaishinnan sisältäen arvonlisäveron sekä mahdollisen toimitus- /postituskulun. Kassalta löydät myös täydelliset postitus- ja maksuehdot.

TOIMITUS JA KULJETUS

Varastossa olevat tuotteet toimitetaan normaalisti 4-6 työpäivän kuluessa. Jos muuta ei erikseen sovita (esimerkiksi tilauksen yhteydessä tuotteista jotka eivät ole varastossa), toimitus tapahtuu viimeistään 30 työpäivän kuluessa siitä päivästä laskien, jona olemme vahvistaneet tilauksen tilausvahvistuksella. Toimituksen myöhästymistapauksissa ilmoitamme tästä sinulle ja seuraamme edelleen tilausta. Jollei toisin ole sovittu, olet oikeutettu peruuttamaan tilauksen, jos toimitusaika vastoin oletusta ylittäisi 30 työpäivää sinusta riippumattomasta syystä.
Lisätietoa tuotteemme toimituksesta sekä toimituksen ehdoista löydät tästä.

PERUUTUSOIKEUS

Sinulla on aina 14 päivän peruutusoikeus, kun ostat tuotteita Sivustolta. Tämä tarkoittaa sitä, että sinulla on oikeus peruuttaa ostoksesi ilmoittamalla meille tästä 14 päivän kuluessa siitä, kun sinä tai nimeämäsi henkilö on ottanut vastaan tilatun tuotteen (harkinta-aika).

Halutessasi peruuttaa kaupan pyydämme sinua ilmoittamaan siitä meille kirjallisesti harkinta-ajan kuluessa, mielellään käyttämällä paketin mukana tullutta valmiiksi painettua palautuslomaketta, tai lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluumme customerservice@feetfirst.fi. Ilmoita nimesi, osoitteesi, tilausnumero, sähköpostiosoite sekä palautuksen syy. Riippumatta siitä, millä tavalla ilmoitat meille halustasi peruuttaa ostoksesi, riittää että lähetät meille ennen harkinta-ajan päättymistä viestin siitä, että haluat käyttää peruutusoikeutta.

Peruutusoikeutta käytettäessä vastaat palautuksen toimituskuluista, sekä tuotteen kunnosta siitä hetkestä, kun olet vastaanottanut tuotteen sekä palautuksen ajan. Tuote tulee palauttaa alkuperäisessä pakkauksessaan, jos olet saanut tällaisen ostoksen yhteydessä (esimerkiksi kenkälaatikko tai kenkälaukku). Alkuperäisen pakkauksen tulee olla alkuperäisessä kunnossa. Tuote on palautettava 14 päivän kuluessa siitä, kun ilmoitit meille, että haluat käyttää peruutusoikeutta.

Jos haluat palauttaa tuotteen ja saada täyden korvauksen, sinulla on oikeus käsitellä tuotetta vain siinä määrin kuin mitä on tarpeellista tuotteen ominaisuuksien ja toiminnallisuuden määrittämiseksi. Voit esimerkiksi sovittaa kenkiä, muttet saa käyttää niitä ulkosalla tai sellaisella alustalla, joka kuluttaa kenkiä. Jos olet käyttänyt kenkiä edellä mainittua enemmän, meillä on oikeus vähentää tietty määrä takaisin maksamastamme summasta. Vähennys vastaa sitä arvonalennusta, joka on syntynyt verrattuna tuotteen alkuperäiseen kuntoon.

Jos olet valinnut maksutavaksi laskutuksen, on tärkeää, että siirrät laskun eräpäivää eteenpäin. Teet tämän helposti www.klarna.com/fi sivuilla tai soittamalla Klarnan asiakaspalveluun 09-425 99 771.

Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, hyvitämme summan siitä tuotteesta / niistä tuotteista jonka/jotka olet palauttanut ja Klarna lähettää sinulle päivitetyn laskun sähköpostitse.

Klarna ottaa sinuun yhteyttä koskien takaisinmaksua, jos toimitus on jo maksettu. Takaisinmaksu tapahtuu viivytyksettä (normaalisti muutaman päivän kuluessa) siitä kun Sivusto on vastaanottanut palautetun tuotteen / palautetut tuotteet.

Tuotteen palauttamisen tapahduttua myymälässämme tarjoamme takaisinmaksuna ainoastaan talletuksen luottokortille tai myymälässämme voimassa olevan kupongin. Meillä ei ole mahdollisuutta hyvittää laskua, mikäli palautus on tapahtunut myymäläämme.

30 päivän avokauppaoikeus

VSinulla on 30 päivän avokauppa-aika alkaen siitä, kun olet vastaanottanut kengät. Tämä koskee käyttämättömiä kenkiä.

VAIHTO TOISEEN KOKOON

Voit vaihtaa tilatun, käyttämättömän tuotteen toiseen kokoon 14 päivän kuluessa siitä, kun tuote on noudettu jakelupisteestä. Koon vaihto sivuston kautta ei maksa mitään. Koon vaihdon yhteydessä sivusto vastaa lähtevän tilauksen toimituskuluista. Jos haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen tai väriin, tee uusi tilaus.

VAIHTO MYYMÄLÄSSÄ

Niin koon kuin tuotteen voi mainiosti vaihtaa jossakin myymälässämme. Vaihto tehdään samassa myymäläketjussa, josta ostit kenkäsi. Ota kengät, lähetysluettelo ja/tai kuitti mukaan, jotta henkilökunta myymälässä voi auttaa sinua. Vaihto myymälässä on maksutonta.

Jos olet ostanut tuotteen myymälästämme, vaihtoa ei voida tehdä Sivuston kautta.

REKLAMAATIOT

Jos saat viallisen tai väärin toimitetun tuotteen tai jos jokin muu poikkeaa tilauksestasi, ota yhteyttä asiakaspalveluun customerservice@feetfirst.fi heti, kun virhe on havaittu. Kahden kuukauden kuluessa virheen havaitsemisesta tehdyt reklamaatiot katsotaan aina toimitetuksi ajoissa.

Käytä paketin liitteenä olevaa palautuslomaketta reklamaation yhteydessä, ja muista ilmoittaa reklamaation syy. Vastaamme hyväksytyn reklamaation toimituskuluista. Kun reklamaatio on hyväksytty, palautamme sinulle viallisesta tuotteesta suorittamasi maksun.

Myymälöissä ei ole mahdollisuutta ottaa vastaan reklamaatioita ja virhetoimituksia sivuston kautta ostetuista tuotteista.

Jos olet ostanut tuotteen myymälästämme, saadaksesi apua reklamaation kanssa sinun tulee kääntyä sen kenkäketjun puoleen, josta olet ostanut tuotteen. Myymälästä ostettuja tuotteita ei siten voida palauttaa Sivuston kautta.

Jos haluat lähettää valituksen kirjeitse, voit tehdä sen seuraavaan osoitteeseen:

NilsonGroup AB, Kundservice
Box 508
432 19 Varberg
RUOTSI

TOIMITUKSEN VIIVÄSTYMINEN

Myöhästymistapauksissa voit purkaa tilauksen veloituksetta, mikäli et hyväksy uutta ehdotettua toimitusaikaa. Jos olet maksanut ennakkoon ja haluat purkaa kaupan toimituksen viivästymisen vuoksi, palautamme maksun 30 päivän kuluessa.

Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme customerservice@feetfirst.fi, jotta voimme tarkistaa mitä paketille on tapahtunut, jos et ole vastaanottanut ilmoitusta siitä, että pakettisi on noudettavissa toimitusajan, eli 4-6 työpäivän kuluessa.

LÄHETETYN TILAUKSEN TIETOJEN MUUTOS

Tarkista, että nimi ja osoite on merkitty oikein ennen kuin suoritat ostoksen. Nimi on kirjoitettava juuri niin kuin se on merkitty henkilöllisyystodistuksessa. Jos esimerkiksi olet kirjoittanut lempinimesi, Postnordin edustaja ei turvallisuussyistä luovuta pakettia.

Emme muuta mitään jo lähetetyn tilauksen tietoja. Jos pakettia ei tulla notamaan, pakettia säilytetään toimipisteessä 7 päivän ajan.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun customerservice@feetfirst.fi ja ilmoita oikea nimesi tai osoitteesi, jos havaitset virheen tilauksessasi. Toimithan näin, jotta voimme merkitä muutoksen tilaukseen ja lähettää paketin uudelleen oikeilla tiedoilla, kun se on tullut meille takaisin lunastamattomana. Lunastamattomasta paketista veloitetaan 15 €, jos pakettia ei lähetetä uudelleen asiakkaalle.

LUNASTAMATTOMAT PAKETIT

Jos et ole noutanut pakettiasi 7 päivän kuluessa, sinulta veloitetaan 15 € korvauksena toimitus- ja yleiskustannuksista.

TIETOTURVA, HENKILÖTIEDOT JA EVÄSTEET

Kaikki tieto, joka koskee sinun tietojasi (nimi, osoite, luottokorttinumero ym.) salataan SSL:n (Secure Socket Layer) avulla. SSL on nykyisin verkossa tapahtuvan salakirjoittamisen standardi ja sitä käyttävät pankit ja verkkokaupat. Saat lisätietoja henkilötietojesi käsittelystä tietosuojakäytännöstämme.

SOVELLETTAVA LAKI JA RIIDAT

Suosittelemme, että käännyt kuluttajariitalautakunnan puoleen, http://www.kuluttajariita.fi Hämeentie 3, PL 306, 00531 HELSINKI, sellaisen reklamaation ja mahdollisen riidan osalta jota emme pysty ratkaisemaan. Noudatamme aina lautakunnan suosituksia.

Voit myös käyttää valituksille tarkoitettua online-foorumia, joka on käytettävissä EU-komission verkkosivuilla: http://www.kuluttajariita.fi. Ehtoja tulkitaan Suomen lain mukaisesti.

Jäsenyys

Tervetuloa FEETFIRST Friendsiin. Rekisteröitymällä FEETFIRST Friends -jäseneksi hyväksyt nämä ehdot ja säännökset.

FEETFIRST Friends on kanta-asiakasohjelma, jossa ansaitset alennukseen oikeuttavia pisteitä, saat tarjouksia, kutsuja kilpailuihin ja tapahtumiin sekä paljon muuta.

FEETFIRST Friendsista vastaa NilsonGroup AB.

FEETFIRST Friends -jäsenyys on maksuton. Jäseneksi voi liittyä sellainen henkilö, joka on täyttänyt 16 vuotta ja joka on kirjoilla Suomessa. Jäsenenä rekisteröit kaikki ostoksesi esittämällä puhelinnumerosi kassalla (klubikorttia ei tarvita).

Jäsenyys on voimassa kaikissa NilsonGroupin Suomen myymälöissä: Din Sko, Nilson Shoes, Radical Sports ja Skopunkten sekä feetfirst.fi-verkkokaupassa. Itse jäsenyys ja sen tarjoamat edut koskevat vain sinun tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksia. Jäsenyys on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää kenellekään muulle.

Pisteet

Pisteitä saa kaikista ostoksista (poissulkien lahjakorttiostokset). Pisteiden rekisteröimiseksi sinun on annettava puhelinnumerosi myymälässä tai ostaessasi feetfirst.fi-sivustolla syötettävä puhelinnumerosi sinne.

Pisteiden laskeminen alkaa ensimmäisestä ostoksestasi jäsenenä, ja ne rekisteröidään sinun jäsentunnuksellesi. Pisteitä kertyy vain sinun itsesi tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksista.Voit ansaita pisteitä myös osallistumalla muihin pisteitä kerryttäviin aktiviteetteihin, joita klubi silloin tällöin tarjoaa.

Voit ansaita pisteitä myös osallistumalla muihin pisteitä kerryttäviin aktiviteetteihin, joita klubi silloin tällöin tarjoaa.

Ansaitsemasi pisteet ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi siirtää kenellekään muulle jäsenelle tai muulle henkilölle.

Ostoksella ansaitsemasi pisteet poistetaan jäsentililtäsi, jos palautat tuotteen.

Pisteesi ovat voimassa 12 kuukautta ostopäivästä.

Henkilötietojen käsittely

NilsonGroup käsittelee henkilötietoja EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Henkilötietovastaava on NilsonGroup AB (yritystunnus: 556192-9315), Box 508, 432 19 Varberg.

Käsittelemiämme henkilötietoja ovat etu- ja sukunimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, henkilötunnuksesi, postiosoitteesi sekä tiedot ostoksistasi (ts. kassakuitti). Käytämme henkilötietojasi pisteiden hallinnoimiseen, lähettääksemme sinulle mukautettuja jäsentarjouksia, markkina- ja asiakasanalyyseihin sekä siihen, että kykenemme tarjoamaan sinulle kohdennettua markkinointia aiempiin ostoksiisi perustuen.

Pidämme henkilötietosi tallennettuna niin kauan kuin olet FEETFIRST Friends -jäsen.

Saatamme käyttää muiden yritysten apua jäsenyyden hallinnassa ja markkinoinnissa. Nämä yritykset toimivat siis vain apuna, ja me olemme yhä vastuussa henkilötiedoista. Käytämme osoitetietojen päivittämiseen Bisnodea. Henkilötietojasi ei tulla siirtämään EU:n tai EES:n ulkopuolisiin maihin. Pääosa FEETFIRST Friends -viestinnästä tapahtuu sähköpostitse ja tekstiviestein, mutta myös osoitteellisia postilähetyksiä tullaan käyttämään. Jos et halua saada tarjouksia sisältäviä lähetyksiä, voit milloin tahansa ottaa yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Sinulla on oikeus pyytää kirjallisena niitä tietoja, jotka me olemme sinusta rekisteröineet. Voit myös milloin tahansa vaatia virheellisiä tietoja oikaistaviksi. 

Oikeudelliset perusteet henkilötietojen käsittelylle

Jotta meillä olisi oikeus käyttää sinun henkilötietojasi, meillä on oltava niin kutsuttu oikeusperusta. Me käsittelemme henkilötietojasi, jotta voimme noudattaa sitä sopimusta, joka meillä on kanssasi jäsenenä. 

Jäsenyyden lopettaminen

Jäsenyytesi on voimassa toistaiseksi. Voit sanoa jäsenyytesi irti ottamalla yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Jos jäsenyys on ollut ei-aktiivisena 36 kuukauden ajan, se lopetetaan. NilsonGroupilla on oikeus sanoa jäsenyys irti välittömästi väärinkäyttötapauksissa (esim. jos et maksa ostostasi). Jäsenyyden irtisanomisen yhteydessä jäsennumerosi suljetaan ja kaikki rekisteröidyt henkilötietosi poistetaan jäsenrekisteristä. Tämä tapahtuu heti kun kaikki mahdolliset taloudelliset transaktiot on suoritettu. Sinulla ei ole oikeutta rekisteröityihin pisteisiin jäsenyyden voimassaolon päättymisen jälkeen. 

Muutokset ehdoissa

Nämä jäsenyysehdot astuvat voimaan 1. toukokuuta 2019 FEETFIRST Friends -jäsenille. NilsonGroup pidättää itsellään oikeuden jäsenehtojen muuttamiseen. Muutokset astuvat voimaan silloin, kun ne julkaistaan feetfirst.fi-sivustolla, jossa tuoreimmat ehdot aina ovat. NilsonGroup ei vastaa jäsenyysehtojen mukaisten sitoumusten noudattamatta jättämisestä tai vahingoista, jotka johtuvat NilsonGroupin hallintavallan ulkopuolisista olosuhteista, kuten lainmääräykset, viranomaistoimenpiteet, sotatapahtumat, lakot, kauppasaarrot, työsulut tai vastaavat olosuhteet (ns. force majeure), jos ei laki toisin määrää.  

Yhteystiedot

FEETFIRST kundservice
Box 508
432 19 Varberg
friends@feetfirst.fi

Käytämme evästeitä taataksemme parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Jatkamalla palvelujemme käyttämistä hyväksyt tämän. Lue lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietoja ja evästeitä.