Tuotekori on tyhjä
Yhteensä 0 €
30 EUR jäljellä ilmaiseen rahtiin. Nouda ilmaiseksi myymälästä!

VAIHDOT JA PALAUTUKSET
Toivomme että asiakkaana olisit tyytyväinen verkkokaupastamme tilaamiisi tuotteisiin. Jos haluat vaihtaa kokoa tai palauttaa ostamasi tuotteen, on sinulla aina siihen oikeus. Peruutusoikeus on voimassa 14 päivän ajan, kuluttajansuojalain (38/1978) mukaisesti siitä hetkestä lähtien, kun sinä tai nimeämäsi henkilö on vastaanottanut tilaamasi tuotteen. Huomaa, että sinun tulee ilmoittaa meille halustasi peruuttaa ostos 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilaamasi tuotteen.
Huom! Jos haluat perua kaupan, sinun on ilmoitettava siitä meille 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Suosittelemme tekemään sen käyttämällä paketin mukana tullutta painettua palautuslomaketta tai lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen customerservice@feetfirst.fi. Vaihtoehtoisesti voit täyttää ja lähettää kilpailu- ja kuluttajaviraston standardilomakkeen (ks. alinna).
Voit myös lähettää kirjeen Nilson Groupin asiakaspalveluun osoitteeseen:
Nilson Group AB, Kundservice
Box 508
432 19 VARBERG, Sverige
Kirjoita viestiin nimesi, osoitteesi, tilausnumero, sähköpostiosoitteesi ja palautuksen syy.
Jos haluat palauttaa tuotteen ja saada täyden korvauksen, sinulla on oikeus käsitellä tuotetta vain siinä määrin kuin mitä on tarpeellista tuotteen ominaisuuksien ja toiminnallisuuden määrittämiseksi. Voit esimerkiksi sovittaa kenkiä, muttet saa käyttää niitä ulkosalla tai sellaisella alustalla, joka kuluttaa kenkiä. Jos olet käyttänyt kenkiä edellä mainittua enemmän, meillä on oikeus vähentää tietty määrä takaisin maksamastamme summasta. Vähennys vastaa sitä arvonalennusta, joka on syntynyt verrattuna tuotteen alkuperäiseen kuntoon.
Myymälöistä ostetut tuotteet on palautettava tai vaihdettava tai niistä on reklamoitava saman kenkäketjun myymälässä. Esim. jos olet ostanut tuotteen Nilson Shoes -myymälästä, sinun on palautettava se Nilson Shoes -myymälään. Meillä ei ole mahdollisuutta ottaa myymälöissä vastaan reklamaatioita ja virhetoimituksia verkkokaupasta ostetuista tuotteista.
Jos olet ostanut kenkiä Skopunktenista ja osallistunut johonkin Skopunktenin tarjoukseen, palautus tai reklamointi voi vaikuttaa tarjoukseen. Jos olet ostanut kolme kenkäparia ja palautat yhden parin, saat sen sijaan osallistua Skopunktenin tarjoukseen ”osta kaksi paria ja saat halvimman parin puoleen hintaan”. Jos palautat kaksi paria kolmesta parista tai yhden parin kahdesta parista, maksat täyden hinnan, sekä laskun ja mahdolliset toimituskulut siitä kenkäparista, jonka pidät.
30 päivän avokauppaoikeus
Sinulla on 30 päivän avokauppa-aika alkaen siitä, kun olet vastaanottanut kengät. Tämä koskee käyttämättömiä kenkiä.
ILMAINEN VAIHTO JA PALAUTUS MYYMÄLÄÄN
Meillä voit helposti, sujuvasti ja ilmaiseksi vaihtaa tai palauttaa tuotteen suoraan fyysiseen myymälään. Vaihto tapahtuu samassa kenkäketjussa, josta tuote on ostettu. Palautuksen ja reklamaation yhteydessä valitset itse, mikä myymälä sopii sinulle parhaiten: DinSko, Nilson Shoes tai Skopunkten.
Tämä koskee ainoastaan tuotteita, jotka on ostettu verkkokaupastastamme. Jos olet ostanut tuotteen myymälästämme, sinun on palautettava tuote sen kenkäketjun myymälään, josta ostit tuotteen. Jos olet esimerkiksi ostanut tuotteen Nilson Shoes -myymälästä, sinun on palautettava tuote valinnaiseen Nilson Shoes -myymälään.
Palauttaessasi tuotteen johonkin myymäläämme tarjoamme takaisinmaksuna ainoastaan talletuksen luottokortille tai myymälöissämme voimassa olevan kupongin. Meillä ei ole mahdollisuutta hyvittää laskua palautuksen tapahduttua johonkin myymälöistämme. Klikkaa tästä löytääksesi lähimmän myymälän.
Tärkeää! Kuittisi toimii tilausvahvistuksena. Näytä kuitti matkapuhelimestasi tai tulosta ja ota mukaan. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, on lasku aina maksettava Klarnaan viimeistään eräpäivänä, oli sitten kyse palautuksesta tai vaihdosta.
Palautettaessa tuote johonkin myymäläämme tarjoamme takaisinmaksumahdollisuuden vain maksukortillesi tai myymälöissämme kelpaavalle arvokortille. Meillä ei ole mahdollisuutta hyvittää laskua palautettaessa tuote johonkin myymäläämme.
KOON VAIHTO JA PALAUTUKSET VERKKOKAUPPAOSTOKSISSA
Kun olet tehnyt ostoksen verkkokaupassamme, voit vaihtaa koon ja palauttaa tuotteen maksutta verkkokaupassa. Jos haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen tai väriin, tee uusi tilaus.
Halutessasi palauttaa tuotteen sekä saada täyden korvauksen, sinulla on oikeus käsitellä tuotetta ainoastaan siinä määrin kuin on tarpeen määrittääksesi tuotteen ominaisuudet sekä käytettävyyden. Sinulla on esimerkiksi oikeus kokeilla ostettuja kenkiä. Mikäli käsittelet kenkiä suuremmassa määrin kuin on tarpeen, meillä on oikeus tehdä vähennys takaisin maksettavasta summasta. Hinnan vähennyksen tulisi vastata tapahtunutta arvonlaskua suhteessa tuotteen alkuperäiseen arvoon.
Verkkokauppaostosten palautus on maksutonta. Huom! Jos palautat vain osan tilauksestasi, ja itselläsi pitämäsi osan tilaussumma alittaa 30€, sinulta veloitetaan lähetyksen rahtikulut.
NÄIN TEET PALAUTUKSEN VERKKOKAUPPAAN
1. Lähetä palautettava tuote takaisin 14 päivän kuluessa siitä, kun sinä tai valtuuttamasi henkilö on vastaanottanut tilatun tuotteen.
2. Täytä palautuskuponki. Ilmoita palautuksen syy ja toive mahdollisesta koon vaihdosta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa customerservice@feetfirst.fi, jos haluat varata toivotun koonvaihdon (jos haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen tai väriin, tee uusi tilaus).
3. Pakkaa tuote yhdessä palautuslomakkeen kanssa alkuperäiseen pakkaukseen (kenkälaatikko tai kenkäpussi). Kenkälaatikon tai -pussin tulee olla ehjä ja hyvässä kunnossa, kun vastaanotamme palautuksen. Kenkäpakkaukseen ei saa suoraan kiinnittää tarraetikettiä tai teippiä. Käytäthän sitä ulkoista pakkausta, jossa tuote toimitettiin, kun pakkaat tuotteen.
Kenkäpakkaukseen ei saa suoraan kiinnittää tarraetikettiä tai teippiä.
4. Liitä palautusetiketti palautuspakettiin.
5. Palauta palautuspaketti lähimpään postitoimipisteeseen. Säilytä aina palautuskuitti, se on todiste siitä, että olet palauttanut paketin. Et valitettavasti voi jättää palautuspakettia myymäläämme. Et voi jättää verkkokauppaostoksen palautuspakettia mihinkään myymäläämme.
6. Kun palautus on käsitelty, saat palautuskuittauksen meiltä. Kun palautus on hyväksytty, maksamme rahasi takaisin. Lue lisää kohdasta ”Takaisinmaksu”.
TÄRKEÄÄ! Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, on tärkeää, että siirrät laskun eräpäivää eteenpäin. Teet tämän helposti ottamalla yhteyttä Klarnaan verkkopalvelun kautta osoitteessa https://my.klarna.com/fi/fi/login tai soittamalla Klarnan asiakaspalvelun numeroon 09-425 99 771.
TAKAISINMAKSU
Palautusten ja laskumaksujen yhteydessä Klarna palauttaa summan tilillesi. Suoramaksujen sekä luottokortilla maksamisen osalta Klarna palauttaa rahasi mahdollisimman pian, kun olemme hyväksyneet palautuksen, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen käsittelemisestä.
Summa palautetaan lahjakortille, jos olet maksanut lahjakortilla. Siksi on tärkeää, että säilytät aina lahjakorttisi ostoksen jälkeen.
Jos sinulla on ongelmia tai kysymyksiä laskusta, ole hyvä ja ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.
Puhelin: 09-425 99 771.
Voit aina kirjautua sisään ja tarkastella laskujasi sivustolla https://my.klarna.com/fi/fi/login.