Din SkoNilson ShoesSkopunkten
Valitse myymälä
Feet First
ILMAINEN TOIMITUS JA PALAUTUS
Etsi myymälä

Tuotekori on tyhjä

Yhteensä 0 €

30 EUR jäljellä ilmaiseen rahtiin. Nouda ilmaiseksi myymälästä!

Kassalle
  • FEETFIRST
  • Din Sko
  • Nilson Shoes
  • Skopunkten

VAIHDOT JA PALAUTUKSET

Toivomme että asiakkaana olisit tyytyväinen verkkokaupastamme tilaamiisi tuotteisiin. Jos haluat vaihtaa kokoa tai palauttaa ostamasi tuotteen, on sinulla aina siihen oikeus. Peruutusoikeus on voimassa 14 päivän ajan, kuluttajansuojalain (38/1978) mukaisesti siitä hetkestä lähtien, kun sinä tai nimeämäsi henkilö on vastaanottanut tilaamasi tuotteen. Huomaa, että sinun tulee ilmoittaa meille halustasi peruuttaa ostos 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tilaamasi tuotteen. 

Huom! Jos haluat perua kaupan, sinun on ilmoitettava siitä meille 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tuotteen. Suosittelemme tekemään sen käyttämällä paketin mukana tullutta painettua palautuslomaketta tai lähettämällä sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen customerservice@feetfirst.fi. Vaihtoehtoisesti voit täyttää ja lähettää kilpailu- ja kuluttajaviraston standardilomakkeen (ks. alinna).
Voit myös lähettää kirjeen Nilson Groupin asiakaspalveluun osoitteeseen:

Nilson Group AB, Kundservice
Box 508
432 19 VARBERG, Sverige

Kirjoita viestiin nimesi, osoitteesi, tilausnumero, sähköpostiosoitteesi ja palautuksen syy.

Jos haluat palauttaa tuotteen ja saada täyden korvauksen, sinulla on oikeus käsitellä tuotetta vain siinä määrin kuin mitä on tarpeellista tuotteen ominaisuuksien ja toiminnallisuuden määrittämiseksi. Voit esimerkiksi sovittaa kenkiä, muttet saa käyttää niitä ulkosalla tai sellaisella alustalla, joka kuluttaa kenkiä. Jos olet käyttänyt kenkiä edellä mainittua enemmän, meillä on oikeus vähentää tietty määrä takaisin maksamastamme summasta. Vähennys vastaa sitä arvonalennusta, joka on syntynyt verrattuna tuotteen alkuperäiseen kuntoon.

Myymälöistä ostetut tuotteet on palautettava tai vaihdettava tai niistä on reklamoitava saman kenkäketjun myymälässä. Esim. jos olet ostanut tuotteen Nilson Shoes -myymälästä, sinun on palautettava se Nilson Shoes -myymälään. Meillä ei ole mahdollisuutta ottaa myymälöissä vastaan reklamaatioita ja virhetoimituksia verkkokaupasta ostetuista tuotteista.

Jos olet ostanut kenkiä Skopunktenista ja osallistunut johonkin Skopunktenin tarjoukseen, palautus tai reklamointi voi vaikuttaa tarjoukseen. Jos olet ostanut kolme kenkäparia ja palautat yhden parin, saat sen sijaan osallistua Skopunktenin tarjoukseen ”osta kaksi paria ja saat halvimman parin puoleen hintaan”. Jos palautat kaksi paria kolmesta parista tai yhden parin kahdesta parista, maksat täyden hinnan, sekä laskun ja mahdolliset toimituskulut siitä kenkäparista, jonka pidät.

30 päivän avokauppaoikeus

Sinulla on 30 päivän avokauppa-aika alkaen siitä, kun olet vastaanottanut kengät. Tämä koskee käyttämättömiä kenkiä.

ILMAINEN VAIHTO JA PALAUTUS MYYMÄLÄÄN

Meillä voit helposti, sujuvasti ja ilmaiseksi vaihtaa tai palauttaa tuotteen suoraan fyysiseen myymälään. Vaihto tapahtuu samassa kenkäketjussa, josta tuote on ostettu. Palautuksen ja reklamaation yhteydessä valitset itse, mikä myymälä sopii sinulle parhaiten: DinSko, Nilson Shoes tai Skopunkten.

Tämä koskee ainoastaan tuotteita, jotka on ostettu verkkokaupastastamme. Jos olet ostanut tuotteen myymälästämme, sinun on palautettava tuote sen kenkäketjun myymälään, josta ostit tuotteen. Jos olet esimerkiksi ostanut tuotteen Nilson Shoes -myymälästä, sinun on palautettava tuote valinnaiseen Nilson Shoes -myymälään.

Palauttaessasi tuotteen johonkin myymäläämme tarjoamme takaisinmaksuna ainoastaan talletuksen luottokortille tai myymälöissämme voimassa olevan kupongin. Meillä ei ole mahdollisuutta hyvittää laskua palautuksen tapahduttua johonkin myymälöistämme. Klikkaa tästä löytääksesi lähimmän myymälän.

Tärkeää! Kuittisi toimii tilausvahvistuksena. Näytä kuitti matkapuhelimestasi tai tulosta ja ota mukaan. Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, on lasku aina maksettava Klarnaan viimeistään eräpäivänä, oli sitten kyse palautuksesta tai vaihdosta.

Palautettaessa tuote johonkin myymäläämme tarjoamme takaisinmaksumahdollisuuden vain maksukortillesi tai myymälöissämme kelpaavalle arvokortille. Meillä ei ole mahdollisuutta hyvittää laskua palautettaessa tuote johonkin myymäläämme.

KOON VAIHTO JA PALAUTUKSET VERKKOKAUPPAOSTOKSISSA

Kun olet tehnyt ostoksen verkkokaupassamme, voit vaihtaa koon ja palauttaa tuotteen maksutta verkkokaupassa. Jos haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen tai väriin, tee uusi tilaus.

Halutessasi palauttaa tuotteen sekä saada täyden korvauksen, sinulla on oikeus käsitellä tuotetta ainoastaan siinä määrin kuin on tarpeen määrittääksesi tuotteen ominaisuudet sekä käytettävyyden. Sinulla on esimerkiksi oikeus kokeilla ostettuja kenkiä. Mikäli käsittelet kenkiä suuremmassa määrin kuin on tarpeen, meillä on oikeus tehdä vähennys takaisin maksettavasta summasta. Hinnan vähennyksen tulisi vastata tapahtunutta arvonlaskua suhteessa tuotteen alkuperäiseen arvoon.

Verkkokauppaostosten palautus on maksutonta. Huom! Jos palautat vain osan tilauksestasi, ja itselläsi pitämäsi osan tilaussumma alittaa 30€, sinulta veloitetaan lähetyksen rahtikulut.

NÄIN TEET PALAUTUKSEN VERKKOKAUPPAAN

1. Lähetä palautettava tuote takaisin 14 päivän kuluessa siitä, kun sinä tai valtuuttamasi henkilö on vastaanottanut tilatun tuotteen.

2. Täytä palautuskuponki. Ilmoita palautuksen syy ja toive mahdollisesta koon vaihdosta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa customerservice@feetfirst.fi, jos haluat varata toivotun koonvaihdon (jos haluat vaihtaa toiseen tuotteeseen tai väriin, tee uusi tilaus).

3. Pakkaa tuote yhdessä palautuslomakkeen kanssa alkuperäiseen pakkaukseen (kenkälaatikko tai kenkäpussi). Kenkälaatikon tai -pussin tulee olla ehjä ja hyvässä kunnossa, kun vastaanotamme palautuksen. Kenkäpakkaukseen ei saa suoraan kiinnittää tarraetikettiä tai teippiä. Käytäthän sitä ulkoista pakkausta, jossa tuote toimitettiin, kun pakkaat tuotteen.

Kenkäpakkaukseen ei saa suoraan kiinnittää tarraetikettiä tai teippiä.

4. Liitä palautusetiketti palautuspakettiin.

5. Palauta palautuspaketti lähimpään postitoimipisteeseen. Säilytä aina palautuskuitti, se on todiste siitä, että olet palauttanut paketin. Et valitettavasti voi jättää palautuspakettia myymäläämme. Et voi jättää verkkokauppaostoksen palautuspakettia mihinkään myymäläämme. 

6. Kun palautus on käsitelty, saat palautuskuittauksen meiltä. Kun palautus on hyväksytty, maksamme rahasi takaisin. Lue lisää kohdasta ”Takaisinmaksu”.

TÄRKEÄÄ! Jos olet valinnut maksutavaksi laskun, on tärkeää, että siirrät laskun eräpäivää eteenpäin. Teet tämän helposti ottamalla yhteyttä Klarnaan verkkopalvelun kautta osoitteessa https://my.klarna.com/fi/fi/login  tai soittamalla Klarnan asiakaspalvelun numeroon 09-425 99 771.

TAKAISINMAKSU

Palautusten ja laskumaksujen yhteydessä Klarna palauttaa summan tilillesi. Suoramaksujen sekä luottokortilla maksamisen osalta Klarna palauttaa rahasi mahdollisimman pian, kun olemme hyväksyneet palautuksen, mutta viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen käsittelemisestä.

Summa palautetaan lahjakortille, jos olet maksanut lahjakortilla. Siksi on tärkeää, että säilytät aina lahjakorttisi ostoksen jälkeen.

Jos sinulla on ongelmia tai kysymyksiä laskusta, ole hyvä ja ota yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun.

Puhelin: 09-425 99 771.

Voit aina kirjautua sisään ja tarkastella laskujasi sivustolla https://my.klarna.com/fi/fi/login

Jäsenyys

Tervetuloa FEETFIRST Friendsiin. Rekisteröitymällä FEETFIRST Friends -jäseneksi hyväksyt nämä ehdot ja säännökset.

FEETFIRST Friends on kanta-asiakasohjelma, jossa ansaitset alennukseen oikeuttavia pisteitä, saat tarjouksia, kutsuja kilpailuihin ja tapahtumiin sekä paljon muuta.

FEETFIRST Friendsista vastaa NilsonGroup AB.

FEETFIRST Friends -jäsenyys on maksuton. Jäseneksi voi liittyä sellainen henkilö, joka on täyttänyt 16 vuotta ja joka on kirjoilla Suomessa. Jäsenenä rekisteröit kaikki ostoksesi esittämällä puhelinnumerosi kassalla (klubikorttia ei tarvita).

Jäsenyys on voimassa kaikissa NilsonGroupin Suomen myymälöissä: Din Sko, Nilson Shoes, Radical Sports ja Skopunkten sekä feetfirst.fi-verkkokaupassa. Itse jäsenyys ja sen tarjoamat edut koskevat vain sinun tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksia. Jäsenyys on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää kenellekään muulle.

Pisteet

Pisteitä saa kaikista ostoksista (poissulkien lahjakorttiostokset). Pisteiden rekisteröimiseksi sinun on annettava puhelinnumerosi myymälässä tai ostaessasi feetfirst.fi-sivustolla syötettävä puhelinnumerosi sinne.

Pisteiden laskeminen alkaa ensimmäisestä ostoksestasi jäsenenä, ja ne rekisteröidään sinun jäsentunnuksellesi. Pisteitä kertyy vain sinun itsesi tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksista.Voit ansaita pisteitä myös osallistumalla muihin pisteitä kerryttäviin aktiviteetteihin, joita klubi silloin tällöin tarjoaa.

Voit ansaita pisteitä myös osallistumalla muihin pisteitä kerryttäviin aktiviteetteihin, joita klubi silloin tällöin tarjoaa.

Ansaitsemasi pisteet ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi siirtää kenellekään muulle jäsenelle tai muulle henkilölle.

Ostoksella ansaitsemasi pisteet poistetaan jäsentililtäsi, jos palautat tuotteen.

Pisteesi ovat voimassa 12 kuukautta ostopäivästä.

Henkilötietojen käsittely

NilsonGroup käsittelee henkilötietoja EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Henkilötietovastaava on NilsonGroup AB (yritystunnus: 556192-9315), Box 508, 432 19 Varberg.

Käsittelemiämme henkilötietoja ovat etu- ja sukunimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, henkilötunnuksesi, postiosoitteesi sekä tiedot ostoksistasi (ts. kassakuitti). Käytämme henkilötietojasi pisteiden hallinnoimiseen, lähettääksemme sinulle mukautettuja jäsentarjouksia, markkina- ja asiakasanalyyseihin sekä siihen, että kykenemme tarjoamaan sinulle kohdennettua markkinointia aiempiin ostoksiisi perustuen.

Pidämme henkilötietosi tallennettuna niin kauan kuin olet FEETFIRST Friends -jäsen.

Saatamme käyttää muiden yritysten apua jäsenyyden hallinnassa ja markkinoinnissa. Nämä yritykset toimivat siis vain apuna, ja me olemme yhä vastuussa henkilötiedoista. Käytämme osoitetietojen päivittämiseen Bisnodea. Henkilötietojasi ei tulla siirtämään EU:n tai EES:n ulkopuolisiin maihin. Pääosa FEETFIRST Friends -viestinnästä tapahtuu sähköpostitse ja tekstiviestein, mutta myös osoitteellisia postilähetyksiä tullaan käyttämään. Jos et halua saada tarjouksia sisältäviä lähetyksiä, voit milloin tahansa ottaa yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Sinulla on oikeus pyytää kirjallisena niitä tietoja, jotka me olemme sinusta rekisteröineet. Voit myös milloin tahansa vaatia virheellisiä tietoja oikaistaviksi. 

Oikeudelliset perusteet henkilötietojen käsittelylle

Jotta meillä olisi oikeus käyttää sinun henkilötietojasi, meillä on oltava niin kutsuttu oikeusperusta. Me käsittelemme henkilötietojasi, jotta voimme noudattaa sitä sopimusta, joka meillä on kanssasi jäsenenä. 

Jäsenyyden lopettaminen

Jäsenyytesi on voimassa toistaiseksi. Voit sanoa jäsenyytesi irti ottamalla yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Jos jäsenyys on ollut ei-aktiivisena 36 kuukauden ajan, se lopetetaan. NilsonGroupilla on oikeus sanoa jäsenyys irti välittömästi väärinkäyttötapauksissa (esim. jos et maksa ostostasi). Jäsenyyden irtisanomisen yhteydessä jäsennumerosi suljetaan ja kaikki rekisteröidyt henkilötietosi poistetaan jäsenrekisteristä. Tämä tapahtuu heti kun kaikki mahdolliset taloudelliset transaktiot on suoritettu. Sinulla ei ole oikeutta rekisteröityihin pisteisiin jäsenyyden voimassaolon päättymisen jälkeen. 

Muutokset ehdoissa

Nämä jäsenyysehdot astuvat voimaan 1. toukokuuta 2019 FEETFIRST Friends -jäsenille. NilsonGroup pidättää itsellään oikeuden jäsenehtojen muuttamiseen. Muutokset astuvat voimaan silloin, kun ne julkaistaan feetfirst.fi-sivustolla, jossa tuoreimmat ehdot aina ovat. NilsonGroup ei vastaa jäsenyysehtojen mukaisten sitoumusten noudattamatta jättämisestä tai vahingoista, jotka johtuvat NilsonGroupin hallintavallan ulkopuolisista olosuhteista, kuten lainmääräykset, viranomaistoimenpiteet, sotatapahtumat, lakot, kauppasaarrot, työsulut tai vastaavat olosuhteet (ns. force majeure), jos ei laki toisin määrää.  

Yhteystiedot

FEETFIRST kundservice
Box 508
432 19 Varberg
friends@feetfirst.fi

Käytämme evästeitä taataksemme parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Jatkamalla palvelujemme käyttämistä hyväksyt tämän. Lue lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietoja ja evästeitä.