Toimitus

ILMAINEN TOIMITUS JA ILMAISET PALAUTUKSET MYYMÄLÄÄN

Tee ostoksesi nettimyymälässä ja nouda kengät ilman toimituskuluja jostakin myymälästämme:

Din Sko, Nilson Shoes tai Skopunkten. Valitse itsellesi parhaiten sopiva myymälä! Voit myös tehdä mahdollisia palautuksia valitsemaasi myymälään ilman kuluja. Vaihto on tehtävä saman kenkäketjun myymälässä kuin mistä tuotteen/tuotteet ostit. Löydä lähin myymälä >

NÄIN TILAAT MYYMÄLÄÄN

1 Siirrä tuotteet tuotekoriin ja mene kassalle. Klikkaa ”MYYMÄLÄÄN”. Valitse kaupunki ja sen jälkeen mistä myymälästä haluat noutaa tilauksesi.

2. Kun tilaus on saapunut myymälään ja on valmis noudettavaksi, saat ilmoituksen ja PIN-koodin. Anna pakettia noutaessa saamasi PIN-koodi ja todista henkilöllisyytesi. Jos noutaja on toinen henkilö kuin paketin tilaaja, tarvitaan valtakirja tilaajalta, ja noutajan on todistettava henkilöllisyytensä.

3. Tilaus on noudettava 14 päivän kuluessa ensimmäisen saapumisilmoituksen vastaanottamisesta. Jos et nouda tilaustasi, se lähetetään takaisin meille noutamattomana, ja sinulta veloitetaan 15 EUR rahti- ja muita kuluja.

TOIMITUSKULUT

Perimme tilausta kohden 6,95 € toimitusmaksun. Tämä maksu on sama riippumatta siitä, oletko tilannut yhden vai useamman tuotteen samanaikaisesti.

Tilauksen noutaminen jostakin myymälästämme on maksutonta.

ILMOITUS JA NOUTO

Saat ilmoituksen tekstiviestinä, kun tilauksesi on noudettavissa. Viesti sisältää koodin ja tiedot siitä, mistä voit noutaa tilauksen. Jos olet valinnut toimituksen lähimpään postitoimipisteeseen, Postnord valitsee sopivan toimipisteen lähellä kotiasi. Sinulla on 14 päivää aikaa noutaa paketti. Ota aina mukaan henkilöllisyystodistus, valtuutettua henkilöä käyttäessä molempien henkilöllisyystodistukset vaaditaan.

Pyydämme sinua tarkistamaan, että pakettisi on ehjä. Jos se on vahingoittunut tai poikkeava, tulee reklamaatio tehdä heti paikan päällä. Suosittelemme, että ilmoitat virheestä osoitteeseen customerservice@feetfirst.fi, jotta saamme tiedon tapahtuneesta.

LÄHETETYN TILAUKSEN TIETOJEN MUUTOS

Tarkista, että nimi ja osoite ovat oikein ennen kuin suoritat ostoksen. Nimi on kirjoitettava juuri niin kuin se lukee henkilöllisyystodistuksessa. Postnordin edustaja ei turvallisuussyistä luovuta pakettia, jos olet esimerkiksi kirjoittanut lempinimesi tietoihin.

Emme muuta mitään jo lähetetyn tilauksen tietoja. Jos pakettia ei tulla noutamaan, paketti säilytetään toimipisteessä 14 päivän ajan.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja ilmoita oikea nimesi tai osoitteesi, jos havaitset virheen tilauksessasi. Toimithan näin, jotta voimme merkitä muutoksen tilaukseen ja lähettää paketin uudelleen oikeilla tiedoilla, kun se on palautettu takaisin meille. Perimme 15 € käsittelykuluja, jos pakettia ei noudeta eikä pakettia myöhemmin lähetetä sinulle uudestaan.

TOIMITUSAIKA

Normaalisti saat tilauksesi 4-6 arkipäivän kuluessa. Huippusesongin aikana sekä muina ruuhka-aikoina toimitusaika voi olla hieman pidempi. Jos et ole vastaanottanut ilmoitusta siitä, että pakettisi on noudettavissa toimitusajan, eli 4-6 arkipäivän, kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa mitä paketille on tapahtunut.

TOIMITUSVIIVE

Otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse, jos tilaamasi tuote on tilapäisesti loppunut varastosta. Myöhästymistapauksissa voit purkaa kaupan veloituksetta, mikäli et hyväksy uutta ehdotettua toimitusaikaa. Jos olet maksanut ennakkoon ja haluat purkaa kaupan toimituksen viivästymisen vuoksi, palautamme maksun 30 päivän kuluessa.

LUNASTAMATON TILAUS

Jos et ole noutanut pakettiasi 14 päivän kuluessa, sinulta veloitetaan 15 € maksu käsittelyn kustannuksista. Tämä maksu sisältää lähettämisen, pakkaamisen, rahdin, toimituskulut, palautuksen käsittelyn sekä takaisin varastoon lajittelun.

;

Käytämme evästeitä antaaksemme parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.  Jatkamalla palvelujemme käyttämistä hyväksyt tämän. Lisätietoa evästeistä

OK