Toimitus

ILMAINEN TOIMITUS JA ILMAISET PALAUTUKSET MYYMÄLÄÄN

Tee ostoksesi rahtivapaasti nettimyymälässä ja nouda ostoksesi lähimmästä noutopisteestä tai jostain myymälästämme:

Din Sko, Nilson Shoes tai Skopunkten. Valitse itsellesi parhaiten sopiva myymälä! Voit myös tehdä mahdollisia palautuksia valitsemaasi myymälään ilman kuluja. Vaihto on tehtävä saman kenkäketjun myymälässä kuin mistä tuotteen/tuotteet ostit. Löydä lähin myymälä >

NÄIN TILAAT MYYMÄLÄÄN

1 Siirrä tuotteet tuotekoriin ja mene kassalle. Klikkaa ”MYYMÄLÄÄN”. Valitse kaupunki ja sen jälkeen mistä myymälästä haluat noutaa tilauksesi.

2. Kun tilaus on saapunut myymälään ja on valmis noudettavaksi, saat ilmoituksen ja PIN-koodin. Anna pakettia noutaessa saamasi PIN-koodi ja todista henkilöllisyytesi. Jos noutaja on toinen henkilö kuin paketin tilaaja, tarvitaan valtakirja tilaajalta, ja noutajan on todistettava henkilöllisyytensä.

3. Tilaus on noudettava 14 päivän kuluessa ensimmäisen saapumisilmoituksen vastaanottamisesta. Jos et nouda tilaustasi, se lähetetään takaisin meille noutamattomana, ja sinulta veloitetaan 15 EUR rahti- ja muita kuluja.

ILMOITUS JA NOUTO

Saat ilmoituksen tekstiviestinä, kun tilauksesi on noudettavissa. Viesti sisältää koodin ja tiedot siitä, mistä voit noutaa tilauksen. Jos olet valinnut toimituksen lähimpään postitoimipisteeseen, Postnord valitsee sopivan toimipisteen lähellä kotiasi. Sinulla on 14 päivää aikaa noutaa paketti. Ota aina mukaan henkilöllisyystodistus, valtuutettua henkilöä käyttäessä molempien henkilöllisyystodistukset vaaditaan.

Pyydämme sinua tarkistamaan, että pakettisi on ehjä. Jos se on vahingoittunut tai poikkeava, tulee reklamaatio tehdä heti paikan päällä. Suosittelemme, että ilmoitat virheestä osoitteeseen customerservice@feetfirst.fi, jotta saamme tiedon tapahtuneesta.

LÄHETETYN TILAUKSEN TIETOJEN MUUTOS

Tarkista, että nimi ja osoite ovat oikein ennen kuin suoritat ostoksen. Nimi on kirjoitettava juuri niin kuin se lukee henkilöllisyystodistuksessa. Postnordin edustaja ei turvallisuussyistä luovuta pakettia, jos olet esimerkiksi kirjoittanut lempinimesi tietoihin.

Emme muuta mitään jo lähetetyn tilauksen tietoja. Jos pakettia ei tulla noutamaan, paketti säilytetään toimipisteessä 14 päivän ajan.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja ilmoita oikea nimesi tai osoitteesi, jos havaitset virheen tilauksessasi. Toimithan näin, jotta voimme merkitä muutoksen tilaukseen ja lähettää paketin uudelleen oikeilla tiedoilla, kun se on palautettu takaisin meille. Perimme 15 € käsittelykuluja, jos pakettia ei noudeta eikä pakettia myöhemmin lähetetä sinulle uudestaan.

TOIMITUSAIKA

Normaalisti saat tilauksesi 4-6 arkipäivän kuluessa. Huippusesongin aikana sekä muina ruuhka-aikoina toimitusaika voi olla hieman pidempi. Jos et ole vastaanottanut ilmoitusta siitä, että pakettisi on noudettavissa toimitusajan, eli 4-6 arkipäivän, kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa mitä paketille on tapahtunut.

TOIMITUSVIIVE

Otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse, jos tilaamasi tuote on tilapäisesti loppunut varastosta. Myöhästymistapauksissa voit purkaa kaupan veloituksetta, mikäli et hyväksy uutta ehdotettua toimitusaikaa. Jos olet maksanut ennakkoon ja haluat purkaa kaupan toimituksen viivästymisen vuoksi, palautamme maksun 30 päivän kuluessa.

LUNASTAMATON TILAUS

Jos et ole noutanut pakettiasi 14 päivän kuluessa, sinulta veloitetaan 15 € maksu käsittelyn kustannuksista. Tämä maksu sisältää lähettämisen, pakkaamisen, rahdin, toimituskulut, palautuksen käsittelyn sekä takaisin varastoon lajittelun.


Jäsenyys

Nämä ehdot ovat voimassa sinun ja NilsonGroup AB:n välillä, ja ne koskevat FEETFIRST Friends-jäsenyyttäsi.

FEETFIRST Friendsista vastaa NilsonGroup AB. FEETFIRST Friends -jäsenyys on maksuton. Jäseneksi voi liittyä sellainen henkilö, joka on täyttänyt 16 vuotta ja joka on kirjoilla Suomessa. Jäsenenä rekisteröit kaikki ostoksesi tunnistautumalla kassalla.

Jäsenyys on voimassa kaikissa NilsonGroupin myymälöissä: Din Sko, Jerns, Nilson Shoes, Radical Sports ja Skopunkten sekä feetfirst.fi-verkkokauppa. Itse jäsenyys ja sen tarjoamat edut koskevat vain sinun tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksia. Samassa taloudessa asuvat henkilöt voivat liittyä sinun jäsenyyteesi ja kerätä näin yhteistä bonusta. Pääjäsenyyteen voi liittää enintään kolme jäsentä. Jos haluat liittää lisäjäseniä jäsenyyteesi, ota yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun.

Bonus

Kaikki ostokset (poissulkien lahjakorttiostokset) ovat bonusta kerryttäviä. Bonuksen rekisteröimiseksi sinun on ostosten yhteydessä tunnistauduttava myymälässä ja feetfirst.fi-verkkokaupassa. Bonuksen laskeminen alkaa ensimmäisestä ostoksestasi jäsenenä, ja se rekisteröidään sinun jäsentunnuksellesi. Vain sinun itsesi tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostokset voivat olla bonusta kerryttäviä. Yhteisesti kerätty bonus maksetaan pääjäsenelle. Bonus on 2% kokonaisostosummasta, ja se maksetaan kahdesti vuodessa. Pienin maksettava summa on 2,50 €. Maksusumma määräytyy 2,50 € välein, siis 2,50 €, 5 €, 7,50 € jne. Ei-maksettu bonus säästetään seuraavaan bonuksenjakoon. Voit käyttää ansaitsemasi bonuksen ostaessasi tuotteita NilsonGroupin Suomen-myymälöistä tai feetfirst.fi-verkkokaupasta. Et voi lunastaa bonusta käteisenä rahana. Käyttämätön bonus nollautuu yhden vuoden jälkeen.

Henkilötietojen käsittely

NilsonGroup käsittelee henkilötietoja voimassa olevien lakien mukaisesti, mukaan lukien EU:n tietosuoja-asetus. Henkilötietovastaava on NilsonGroup AB (y-tunnus: 556192-9315), Box 508, SE-432 19 Varberg, Ruotsi.

Jotta voisit liittyä jäseneksi FEETFIRST Friendsiin, sinun on annettava henkilötietosi. Jos et halua antaa henkilötietojasi, et voi liittyä jäseneksi FEETFIRST Friendsiin. Tarvitsemiamme henkilötietoja ovat etu- ja sukunimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, syntymävuotesi, syntymäpäiväsi, postiosoitteesi sekä tiedot ostoksistasi (ts. kassakuitti). Käytämme henkilötietojasi bonuksen hallinnoimiseen, lähettääksemme sinulle mukautettuja jäsentarjouksia, markkina- ja asiakasanalyyseihin sekä siihen, että kykenemme tarjoamaan sinulle kohdennettua markkinointia aiempiin ostoksiisi perustuen.

Pidämme henkilötietosi tallennettuna niin kauan kuin olet FEETFIRST Friends -jäsen.

Saatamme käyttää muiden yritysten apua jäsenyyden hallinnassa ja markkinoinnissa. Nämä yritykset toimivat siis vain apuna, ja me olemme yhä vastuussa henkilötiedoista. Käytämme osoitetietojen päivittämiseen Bisnodea. Henkilötietojasi ei tulla siirtämään EU:n tai EES:n ulkopuolisiin maihin. Pääosa FEETFIRST Friends -viestinnästä tapahtuu sähköpostitse ja tekstiviestein, mutta myös osoitteellisia postilähetyksiä tullaan käyttämään. Jos et halua saada tarjouksia sisältäviä lähetyksiä, voit milloin tahansa ottaa yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun.

Sinulla on oikeus pyytää veloituksetta kirjallisena niitä tietoja, jotka me olemme sinusta rekisteröineet. Voit myös milloin tahansa vaatia virheellisiä tietoja oikaistaviksi. Sinulla on myös oikeus pyytää meitä poistamaan meillä olevat, sinua koskevat henkilötiedot ja saada itsellesi kopio näistä tiedoista (ns. tietojen siirrettävyys).

Jos sinulla ei ole perusteita tällaiselle pyynnölle tai jos pyyntö on kohtuuton, esim. jos pyydät otetta tai poistoa kovin usein, voimme joko kieltäytyä pyynnön toteuttamisesta tai periä maksun, joka kattaa pyynnöstä aiheutuvat hallinnolliset kulut.

Lähetä pyyntösi meille käyttäen alla olevia yhteystietoja. Jos olet tyytymätön siihen, miten olemme käsitelleet henkilötietojasi, voit ottaa yhteyttä suoraan meihin. Voit myös tehdä valituksen tietosuojavaltuutetulle. Sellaisissa muita kuin henkilötietojesi käsittelyä koskevissa kiistatilanteissa, joita emme kykene ratkaisemaan, voit käyttää valituksen tekemiseen myös EU-komission verkkosivuilta löytyvää online-lomaketta: http://ec.europa.eu/odr.

Verkkosivustollamme www.feetfirst.fi voit lukea lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietoja yksityisyydensuojasääntöjemme mukaisesti. 

Oikeudelliset perusteet henkilötietojen käsittelylle

Jotta meillä olisi oikeus käsitellä sinun henkilötietojasi, meillä on oltava niin kutsuttu oikeudellinen peruste. Me käsittelemme henkilötietojasi, jotta voimme noudattaa sitä sopimusta, joka meillä on kanssasi jäsenenä.

Jäsenyyden lopettaminen

Jäsenyytesi on voimassa toistaiseksi. Voit sanoa jäsenyytesi irti ottamalla yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Jäsenyys päättyy myös, jos bonusta kerryttäviä ostoja ei ole tehty 36 kuukauden aikana. NilsonGroupilla on oikeus sanoa jäsenyys irti välittömästi väärinkäyttötapauksissa (esim. jos et maksa ostostasi). Jäsenyyden irtisanomisen yhteydessä jäsennumerosi suljetaan ja kaikki rekisteröidyt henkilötiedot poistetaan jäsenrekisteristä. Tämä tapahtuu heti kun kaikki mahdolliset taloudelliset transaktiot on suoritettu. Sinulla ei ole oikeutta rekisteröityyn bonukseen jäsenyyden voimassaolon päättymisen jälkeen. 

Muutokset ehdoissa

Nämä jäsenyysehdot astuvat voimaan 28.9.2017 FEETFIRST Friends -jäsenille. NilsonGroup pidättää itsellään oikeuden jäsenehtojen muuttamiseen. Muutokset astuvat voimaan silloin, kun ne julkaistaan feetfirst-fi-sivustolla, jossa tuoreimmat ehdot aina ovat. NilsonGroup ei vastaa jäsenyysehtojen mukaisten sitoumusten noudattamatta jättämisestä aiheutuvista suorista tai epäsuorista vahingoista, jotka johtuvat NilsonGroupin hallintavallan ulkopuolisista olosuhteista, kuten lainmääräykset, viranomaistoimenpiteet, sotatapahtumat, lakot, kauppasaarrot, työsulut tai vastaavat olosuhteet (ns. force majeure), jos ei laki toisin määrää.

Yhteystiedot

FEETFIRST asiakaspalvelu
Box 508
SE-432 19 Varberg, Ruotsi

friends@feetfirst.fi

Käytämme evästeitä taataksemme parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Jatkamalla palvelujemme käyttämistä hyväksyt tämän. Lue lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietoja ja evästeitä.

OK