Din SkoNilson ShoesSkopunkten
Valitse myymälä
ILMAINEN TOIMITUS JA PALAUTUSEtsi myymälä

Tuotekori on tyhjä

Rahti 0 €*

Yhteensä 0 €

*Ilmainen toimitus yli 30€

Kassalle
  • FEETFIRST
  • Din Sko
  • Nilson Shoes
  • Skopunkten

Toimitus

ILMAINEN TOIMITUS 

Voit valita ilmaisen toimituksen

1) Kaikkiin myymälöihimme: Din Sko, Nilson Shoes tai Skopunkten.

2) Lähimpään toimituspaikkaan, kunhan tilauksen loppusumma on suurempi kuin 30 €. Jos tilauksesi loppusumma on alle sen, lisätään summaan toimituskulut 3,90 €.

Löydä lähin myymälä >

NÄIN TILAAT MYYMÄLÄÄN

1 Siirrä tuotteet tuotekoriin ja mene kassalle. Klikkaa ”MYYMÄLÄÄN”. Valitse kaupunki ja sen jälkeen mistä myymälästä haluat noutaa tilauksesi.

2. Kun tilaus on saapunut myymälään ja on valmis noudettavaksi, saat ilmoituksen ja PIN-koodin. Anna pakettia noutaessa saamasi PIN-koodi ja todista henkilöllisyytesi. Jos noutaja on toinen henkilö kuin paketin tilaaja, tarvitaan valtakirja tilaajalta, ja noutajan on todistettava henkilöllisyytensä.

3. Tilaus on noudettava 14 päivän kuluessa ensimmäisen saapumisilmoituksen vastaanottamisesta. Jos et nouda tilaustasi, se lähetetään takaisin meille noutamattomana, ja sinulta veloitetaan 15 EUR rahti- ja muita kuluja.

ILMOITUS JA NOUTO

Saat ilmoituksen tekstiviestinä, kun tilauksesi on noudettavissa. Viesti sisältää koodin ja tiedot siitä, mistä voit noutaa tilauksen. Jos olet valinnut toimituksen lähimpään postitoimipisteeseen, Postnord valitsee sopivan toimipisteen lähellä kotiasi. Sinulla on 14 päivää aikaa noutaa paketti. Ota aina mukaan henkilöllisyystodistus, valtuutettua henkilöä käyttäessä molempien henkilöllisyystodistukset vaaditaan.

Pyydämme sinua tarkistamaan, että pakettisi on ehjä. Jos se on vahingoittunut tai poikkeava, tulee reklamaatio tehdä heti paikan päällä. Suosittelemme, että ilmoitat virheestä osoitteeseen customerservice@feetfirst.fi, jotta saamme tiedon tapahtuneesta.

LÄHETETYN TILAUKSEN TIETOJEN MUUTOS

Tarkista, että nimi ja osoite ovat oikein ennen kuin suoritat ostoksen. Nimi on kirjoitettava juuri niin kuin se lukee henkilöllisyystodistuksessa. Postnordin edustaja ei turvallisuussyistä luovuta pakettia, jos olet esimerkiksi kirjoittanut lempinimesi tietoihin.

Emme muuta mitään jo lähetetyn tilauksen tietoja. Jos pakettia ei tulla noutamaan, paketti säilytetään toimipisteessä 14 päivän ajan.

Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja ilmoita oikea nimesi tai osoitteesi, jos havaitset virheen tilauksessasi. Toimithan näin, jotta voimme merkitä muutoksen tilaukseen ja lähettää paketin uudelleen oikeilla tiedoilla, kun se on palautettu takaisin meille. Perimme 15 € käsittelykuluja, jos pakettia ei noudeta eikä pakettia myöhemmin lähetetä sinulle uudestaan.

TOIMITUSAIKA

Normaalisti saat tilauksesi 4-6 arkipäivän kuluessa. Huippusesongin aikana sekä muina ruuhka-aikoina toimitusaika voi olla hieman pidempi. Jos et ole vastaanottanut ilmoitusta siitä, että pakettisi on noudettavissa toimitusajan, eli 4-6 arkipäivän, kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme tarkistaa mitä paketille on tapahtunut.

TOIMITUSVIIVE

Otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse, jos tilaamasi tuote on tilapäisesti loppunut varastosta. Myöhästymistapauksissa voit purkaa kaupan veloituksetta, mikäli et hyväksy uutta ehdotettua toimitusaikaa. Jos olet maksanut ennakkoon ja haluat purkaa kaupan toimituksen viivästymisen vuoksi, palautamme maksun 30 päivän kuluessa.

LUNASTAMATON TILAUS

Jos et ole noutanut pakettiasi 14 päivän kuluessa, sinulta veloitetaan 15 € maksu käsittelyn kustannuksista. Tämä maksu sisältää lähettämisen, pakkaamisen, rahdin, toimituskulut, palautuksen käsittelyn sekä takaisin varastoon lajittelun.


Jäsenyys

Tervetuloa FEETFIRST Friendsiin. Rekisteröitymällä FEETFIRST Friends -jäseneksi hyväksyt nämä ehdot ja säännökset.

FEETFIRST Friends on kanta-asiakasohjelma, jossa ansaitset alennukseen oikeuttavia pisteitä, saat tarjouksia, kutsuja kilpailuihin ja tapahtumiin sekä paljon muuta.

FEETFIRST Friendsista vastaa NilsonGroup AB.

FEETFIRST Friends -jäsenyys on maksuton. Jäseneksi voi liittyä sellainen henkilö, joka on täyttänyt 16 vuotta ja joka on kirjoilla Suomessa. Jäsenenä rekisteröit kaikki ostoksesi esittämällä puhelinnumerosi kassalla (klubikorttia ei tarvita).

Jäsenyys on voimassa kaikissa NilsonGroupin Suomen myymälöissä: Din Sko, Nilson Shoes, Radical Sports ja Skopunkten sekä feetfirst.fi-verkkokaupassa. Itse jäsenyys ja sen tarjoamat edut koskevat vain sinun tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksia. Jäsenyys on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää kenellekään muulle.

Pisteet

Pisteitä saa kaikista ostoksista (poissulkien lahjakorttiostokset). Pisteiden rekisteröimiseksi sinun on annettava puhelinnumerosi myymälässä tai ostaessasi feetfirst.fi-sivustolla syötettävä puhelinnumerosi sinne.

Pisteiden laskeminen alkaa ensimmäisestä ostoksestasi jäsenenä, ja ne rekisteröidään sinun jäsentunnuksellesi. Pisteitä kertyy vain sinun itsesi tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksista.Voit ansaita pisteitä myös osallistumalla muihin pisteitä kerryttäviin aktiviteetteihin, joita klubi silloin tällöin tarjoaa.

Voit ansaita pisteitä myös osallistumalla muihin pisteitä kerryttäviin aktiviteetteihin, joita klubi silloin tällöin tarjoaa.

Ansaitsemasi pisteet ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi siirtää kenellekään muulle jäsenelle tai muulle henkilölle.

Ostoksella ansaitsemasi pisteet poistetaan jäsentililtäsi, jos palautat tuotteen.

Pisteesi ovat voimassa 12 kuukautta ostopäivästä.

Henkilötietojen käsittely

NilsonGroup käsittelee henkilötietoja EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Henkilötietovastaava on NilsonGroup AB (yritystunnus: 556192-9315), Box 508, 432 19 Varberg.

Käsittelemiämme henkilötietoja ovat etu- ja sukunimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, henkilötunnuksesi, postiosoitteesi sekä tiedot ostoksistasi (ts. kassakuitti). Käytämme henkilötietojasi pisteiden hallinnoimiseen, lähettääksemme sinulle mukautettuja jäsentarjouksia, markkina- ja asiakasanalyyseihin sekä siihen, että kykenemme tarjoamaan sinulle kohdennettua markkinointia aiempiin ostoksiisi perustuen.

Pidämme henkilötietosi tallennettuna niin kauan kuin olet FEETFIRST Friends -jäsen.

Saatamme käyttää muiden yritysten apua jäsenyyden hallinnassa ja markkinoinnissa. Nämä yritykset toimivat siis vain apuna, ja me olemme yhä vastuussa henkilötiedoista. Käytämme osoitetietojen päivittämiseen Bisnodea. Henkilötietojasi ei tulla siirtämään EU:n tai EES:n ulkopuolisiin maihin. Pääosa FEETFIRST Friends -viestinnästä tapahtuu sähköpostitse ja tekstiviestein, mutta myös osoitteellisia postilähetyksiä tullaan käyttämään. Jos et halua saada tarjouksia sisältäviä lähetyksiä, voit milloin tahansa ottaa yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Sinulla on oikeus pyytää kirjallisena niitä tietoja, jotka me olemme sinusta rekisteröineet. Voit myös milloin tahansa vaatia virheellisiä tietoja oikaistaviksi. 

Oikeudelliset perusteet henkilötietojen käsittelylle

Jotta meillä olisi oikeus käyttää sinun henkilötietojasi, meillä on oltava niin kutsuttu oikeusperusta. Me käsittelemme henkilötietojasi, jotta voimme noudattaa sitä sopimusta, joka meillä on kanssasi jäsenenä. 

Jäsenyyden lopettaminen

Jäsenyytesi on voimassa toistaiseksi. Voit sanoa jäsenyytesi irti ottamalla yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Jos jäsenyys on ollut ei-aktiivisena 36 kuukauden ajan, se lopetetaan. NilsonGroupilla on oikeus sanoa jäsenyys irti välittömästi väärinkäyttötapauksissa (esim. jos et maksa ostostasi). Jäsenyyden irtisanomisen yhteydessä jäsennumerosi suljetaan ja kaikki rekisteröidyt henkilötietosi poistetaan jäsenrekisteristä. Tämä tapahtuu heti kun kaikki mahdolliset taloudelliset transaktiot on suoritettu. Sinulla ei ole oikeutta rekisteröityihin pisteisiin jäsenyyden voimassaolon päättymisen jälkeen. 

Muutokset ehdoissa

Nämä jäsenyysehdot astuvat voimaan 1. toukokuuta 2019 FEETFIRST Friends -jäsenille. NilsonGroup pidättää itsellään oikeuden jäsenehtojen muuttamiseen. Muutokset astuvat voimaan silloin, kun ne julkaistaan feetfirst.fi-sivustolla, jossa tuoreimmat ehdot aina ovat. NilsonGroup ei vastaa jäsenyysehtojen mukaisten sitoumusten noudattamatta jättämisestä tai vahingoista, jotka johtuvat NilsonGroupin hallintavallan ulkopuolisista olosuhteista, kuten lainmääräykset, viranomaistoimenpiteet, sotatapahtumat, lakot, kauppasaarrot, työsulut tai vastaavat olosuhteet (ns. force majeure), jos ei laki toisin määrää.  

Yhteystiedot

FEETFIRST kundservice
Box 508
432 19 Varberg
friends@feetfirst.fi

Käytämme evästeitä taataksemme parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Jatkamalla palvelujemme käyttämistä hyväksyt tämän. Lue lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietoja ja evästeitä.