Din SkoNilson ShoesSkopunkten
Valitse myymälä
ILMAINEN TOIMITUS JA PALAUTUS
Etsi myymälä

Tuotekori on tyhjä

Yhteensä 0 €

30 EUR jäljellä ilmaiseen rahtiin. Nouda ilmaiseksi myymälästä!

Kassalle
  • FEETFIRST
  • Din Sko
  • Nilson Shoes
  • Skopunkten

TOIMITUS

Kuinka pitkä on toimitusaika?
Toimitusaika on korkeintaan 5 arkipäivää valitusta toimitustavasta riippumatta.

Mitä toimitustapoja teillä on?
Voit valita toimituspaikaksi lähimmän Postnord-toimipisteen tai jonkin myymälämme.

Joudunko maksamaan rahtimaksun?
Ilmainen toimitus myymälään sekä ilmainen toimitus yli 30€ ostoksesta.

Miten valitsen maksuttoman noudon myymälästä?
Valitse kassalle päästyäsi toimitustavaksi ”Nouto myymälästä”. Valitse sitten, missä kaupungissa ja mistä tietystä myymälästä haluat noutaa tilauksesi.

Miten voin seurata pakettiani?
Kun tilauksesi lähtee meiltä, lähetämme sinulle viestissä seurantalinkin, jonka avulla voit seurata pakettiasi. Myymälästä noudettavaa tilausta ei valitettavasti voi seurata, vaan ainoastaan Postnord-pakettia.

Olen antanut väärän osoitteen, joten paketti on mennyt väärään paikkaan. Mitä teen nyt?
Emme valitettavasti kykene muuttamaan jo lähetetyn tilauksen tietoja. Voit ottaa yhteyttä toimipisteeseen ja pyytää palauttamaan paketin lähettäjälle (FEETFIRST). Muussa tapauksessa paketti on siellä 14 päivää, jonka jälkeen se palautetaan perille toimittamattomana.

Paketti on toimipisteessä, mutta en ole saanut siitä ilmoitusta. Miten noudan pakettini?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa customerservice@feetfirst.com, niin annamme sinulle paketin noutoon tarvittavan koodin. Voit myös ottaa toimipisteeseen mukaasi kollinumerosi ja esittää sen toimipisteessä. Kollinumeron löydät saamastasi seurantalinkistä.

Voiko joku muu noutaa paketin puolestani?
Toinen henkilö voi noutaa paketin. Noudettaessa hänen on esitettävä henkilötodistuksensa ja paketin tilaajalta saamansa valtakirja.

Miten pitkään pakettini on toimipisteessä, ennen kuin se palautetaan teille?
Toimitustavasta riippumatta pakettia säilytetään toimituspaikassa 14 päivän ajan.

Voinko valita toimituspaikaksi muun kuin oman kotiosoitteeni?
Suoramaksulla, kortilla tai lahjakortilla maksettaessa paketti voidaan lähettää valinnaiseen osoitteeseen koko maassa. Laskulla maksettaessa paketti sen sijaan lähetetään kotiosoitteeseen.

Paketti on vahingoittunut, ja yksi kenkäpari puuttuu / kengät ovat vaurioituneet. Mitä teen nyt?
Reklamoi vauriosta suoraan toimipisteeseen. Reklamaatio on tehtävä heti vahingon havaittua. Säilytä pakkaus ja valokuvaa pakkauksen/tuotteiden vauriot. Ota sitten yhteyttä asiakaspalveluun ja kerro, mitä on tapahtunut. Meidän on saatava tietää, mitä paketista puuttuu / mitkä tuotteet ovat vaurioituneet. Voimme sitten varata uudet tuotteet, jos niitä on varastossa odottamassa Postnordin selvitystä.

Jäsenyys

Tervetuloa FEETFIRST Friendsiin. Rekisteröitymällä FEETFIRST Friends -jäseneksi hyväksyt nämä ehdot ja säännökset.

FEETFIRST Friends on kanta-asiakasohjelma, jossa ansaitset alennukseen oikeuttavia pisteitä, saat tarjouksia, kutsuja kilpailuihin ja tapahtumiin sekä paljon muuta.

FEETFIRST Friendsista vastaa NilsonGroup AB.

FEETFIRST Friends -jäsenyys on maksuton. Jäseneksi voi liittyä sellainen henkilö, joka on täyttänyt 16 vuotta ja joka on kirjoilla Suomessa. Jäsenenä rekisteröit kaikki ostoksesi esittämällä puhelinnumerosi kassalla (klubikorttia ei tarvita).

Jäsenyys on voimassa kaikissa NilsonGroupin Suomen myymälöissä: Din Sko, Nilson Shoes, Radical Sports ja Skopunkten sekä feetfirst.fi-verkkokaupassa. Itse jäsenyys ja sen tarjoamat edut koskevat vain sinun tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksia. Jäsenyys on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää kenellekään muulle.

Pisteet

Pisteitä saa kaikista ostoksista (poissulkien lahjakorttiostokset). Pisteiden rekisteröimiseksi sinun on annettava puhelinnumerosi myymälässä tai ostaessasi feetfirst.fi-sivustolla syötettävä puhelinnumerosi sinne.

Pisteiden laskeminen alkaa ensimmäisestä ostoksestasi jäsenenä, ja ne rekisteröidään sinun jäsentunnuksellesi. Pisteitä kertyy vain sinun itsesi tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksista.Voit ansaita pisteitä myös osallistumalla muihin pisteitä kerryttäviin aktiviteetteihin, joita klubi silloin tällöin tarjoaa.

Voit ansaita pisteitä myös osallistumalla muihin pisteitä kerryttäviin aktiviteetteihin, joita klubi silloin tällöin tarjoaa.

Ansaitsemasi pisteet ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi siirtää kenellekään muulle jäsenelle tai muulle henkilölle.

Ostoksella ansaitsemasi pisteet poistetaan jäsentililtäsi, jos palautat tuotteen.

Pisteesi ovat voimassa 12 kuukautta ostopäivästä.

Henkilötietojen käsittely

NilsonGroup käsittelee henkilötietoja EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Henkilötietovastaava on NilsonGroup AB (yritystunnus: 556192-9315), Box 508, 432 19 Varberg.

Käsittelemiämme henkilötietoja ovat etu- ja sukunimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, henkilötunnuksesi, postiosoitteesi sekä tiedot ostoksistasi (ts. kassakuitti). Käytämme henkilötietojasi pisteiden hallinnoimiseen, lähettääksemme sinulle mukautettuja jäsentarjouksia, markkina- ja asiakasanalyyseihin sekä siihen, että kykenemme tarjoamaan sinulle kohdennettua markkinointia aiempiin ostoksiisi perustuen.

Pidämme henkilötietosi tallennettuna niin kauan kuin olet FEETFIRST Friends -jäsen.

Saatamme käyttää muiden yritysten apua jäsenyyden hallinnassa ja markkinoinnissa. Nämä yritykset toimivat siis vain apuna, ja me olemme yhä vastuussa henkilötiedoista. Käytämme osoitetietojen päivittämiseen Bisnodea. Henkilötietojasi ei tulla siirtämään EU:n tai EES:n ulkopuolisiin maihin. Pääosa FEETFIRST Friends -viestinnästä tapahtuu sähköpostitse ja tekstiviestein, mutta myös osoitteellisia postilähetyksiä tullaan käyttämään. Jos et halua saada tarjouksia sisältäviä lähetyksiä, voit milloin tahansa ottaa yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Sinulla on oikeus pyytää kirjallisena niitä tietoja, jotka me olemme sinusta rekisteröineet. Voit myös milloin tahansa vaatia virheellisiä tietoja oikaistaviksi. 

Oikeudelliset perusteet henkilötietojen käsittelylle

Jotta meillä olisi oikeus käyttää sinun henkilötietojasi, meillä on oltava niin kutsuttu oikeusperusta. Me käsittelemme henkilötietojasi, jotta voimme noudattaa sitä sopimusta, joka meillä on kanssasi jäsenenä. 

Jäsenyyden lopettaminen

Jäsenyytesi on voimassa toistaiseksi. Voit sanoa jäsenyytesi irti ottamalla yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Jos jäsenyys on ollut ei-aktiivisena 36 kuukauden ajan, se lopetetaan. NilsonGroupilla on oikeus sanoa jäsenyys irti välittömästi väärinkäyttötapauksissa (esim. jos et maksa ostostasi). Jäsenyyden irtisanomisen yhteydessä jäsennumerosi suljetaan ja kaikki rekisteröidyt henkilötietosi poistetaan jäsenrekisteristä. Tämä tapahtuu heti kun kaikki mahdolliset taloudelliset transaktiot on suoritettu. Sinulla ei ole oikeutta rekisteröityihin pisteisiin jäsenyyden voimassaolon päättymisen jälkeen. 

Muutokset ehdoissa

Nämä jäsenyysehdot astuvat voimaan 1. toukokuuta 2019 FEETFIRST Friends -jäsenille. NilsonGroup pidättää itsellään oikeuden jäsenehtojen muuttamiseen. Muutokset astuvat voimaan silloin, kun ne julkaistaan feetfirst.fi-sivustolla, jossa tuoreimmat ehdot aina ovat. NilsonGroup ei vastaa jäsenyysehtojen mukaisten sitoumusten noudattamatta jättämisestä tai vahingoista, jotka johtuvat NilsonGroupin hallintavallan ulkopuolisista olosuhteista, kuten lainmääräykset, viranomaistoimenpiteet, sotatapahtumat, lakot, kauppasaarrot, työsulut tai vastaavat olosuhteet (ns. force majeure), jos ei laki toisin määrää.  

Yhteystiedot

FEETFIRST kundservice
Box 508
432 19 Varberg
friends@feetfirst.fi

Käytämme evästeitä taataksemme parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Jatkamalla palvelujemme käyttämistä hyväksyt tämän. Lue lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietoja ja evästeitä.