Tuotekori on tyhjä

Rahti 0 €*

Yhteensä 0 €

* ILMAINEN TOIMITUS!

Kassalle
  • Din Sko
  • Nilson Shoes
  • Skopunkten

REKLAMAATIOT

Teiltä ostamani kengät ovat menneet rikki. Voinko tehdä reklamaation?
Sinulla on reklamointioikeus puoli vuotta ostopäivästä lukien. Reklamaatio koskee valmistusvikaa, ts. sellaista vikaa, joka on syntynyt valmistusprosessissa tai sen seurauksena.

Voinko tehdä tuotereklamaation myymälässä?
Nettimyymälästä ostetuista tuotteista voi tehdä reklamaation missä tahansa FEETFIRST-myymälässä. Ota mukaasi lähetysluettelo/kuitti ja kengät, niin myymälähenkilökunta opastaa reklamaation tekemisessä.

Pitääkö minun maksaa palautusrahti reklamaation yhteydessä?
Jos reklamaatio hyväksytään, me huolehdimme luonnollisesti palautusrahdista.

Miten teen reklamaation nettimyymälässä?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja kerro, mikä on vialla. Voimme varata uuden kenkäparin odottaessamme lähettämääsi viallista kenkäparia.

Pakkaa kengät ja täytetty palautuskuponki. Kiinnitä pakkauksen päälle ennalta maksettu palautusosoite-etiketti. On tärkeää, että käytät meidän palautusetikettiämme ja että jätät paketin lähetettäväksi juuri Postnord-toimipisteeseen. Kun reklamaatio on hyväksytty, saat asiasta vahvistusviestin.

Olen ostanut myymälästä kengät, jotka ovat menneet rikki. Myymälään on pitkä matka, joten voinko tehdä reklamaation nettimyymälään?
Nettimyymälään ei valitettavasti voi tehdä reklamaatioita myymälöistä ostetuista kengistä. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä lähimpään myymälään, niin sieltä kerrotaan, miten he voivat auttaa sinua. Yhteystiedot löydät kuitista tai nettisivustoltamme kohdasta ”Etsi myymälä”.

Olen saanut jalkoihin hiertymiä uusien kenkien takia, joten haluan reklamoida niistä. Miten toimin?
Hiertymät eivät valitettavasti ole reklamaatioperuste. Niitä ilmenee usein, kun aletaan käyttää uusia kenkiä. Ne yleensä poistuvat muutaman käyttökerran jälkeen. Ne saattavat johtua siitä, että olet valinnut väärän koon. On tärkeää, että kokeilet heti aluksi, että kengät istuvat hyvin, ennen kuin alat käyttää niitä ulkona.

Minulla ei ole enää palautuskuponkia. Miten teen palautuksen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin lähetämme sinulle uuden kupongin postitse.

Olette hyväksyneet reklamaationi, mutten ole saanut kaikkia rahoja takaisin. Miksi?
Jos kenkiä on käytetty pidemmän aikaa, ennen kuin ne ovat menneet rikki, meillä on oikeus tehdä vähennys siltä ajalta, kun olet käyttänyt kenkiä. Sen takia palautettava summa voi olla toinen kuin ostohinta.

En ole tyytyväinen reklamaatiopäätökseen. Kenen puoleen voin kääntyä?
The Consumer Disputes Board (Kuluttajariitalautakunta)

Hämeentie 3, PL 306, 00531 HELSINKI
Puh. 010 366 5200 (vaihde)
Fax: 010 366 5249
S-posti: kuluttajavl@om.fi
Nettiosoite: www.kuluttajariita.fi
http://ec.europa.eu/consumers/archive/redress_cons/ecc_finland_en.htm


Jäsenyys

Nämä ehdot ovat voimassa sinun ja NilsonGroup AB:n välillä, ja ne koskevat FEETFIRST Friends-jäsenyyttäsi.

FEETFIRST Friendsista vastaa NilsonGroup AB. FEETFIRST Friends -jäsenyys on maksuton. Jäseneksi voi liittyä sellainen henkilö, joka on täyttänyt 16 vuotta ja joka on kirjoilla Suomessa. Jäsenenä rekisteröit kaikki ostoksesi tunnistautumalla kassalla.

Jäsenyys on voimassa kaikissa NilsonGroupin myymälöissä: Din Sko, Jerns, Nilson Shoes, Radical Sports ja Skopunkten sekä feetfirst.fi-verkkokauppa. Itse jäsenyys ja sen tarjoamat edut koskevat vain sinun tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksia. Samassa taloudessa asuvat henkilöt voivat liittyä sinun jäsenyyteesi ja kerätä näin yhteistä bonusta. Pääjäsenyyteen voi liittää enintään kolme jäsentä. Jos haluat liittää lisäjäseniä jäsenyyteesi, ota yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun.

Bonus

Kaikki ostokset (poissulkien lahjakorttiostokset) ovat bonusta kerryttäviä. Bonuksen rekisteröimiseksi sinun on ostosten yhteydessä tunnistauduttava myymälässä ja feetfirst.fi-verkkokaupassa. Bonuksen laskeminen alkaa ensimmäisestä ostoksestasi jäsenenä, ja se rekisteröidään sinun jäsentunnuksellesi. Vain sinun itsesi tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostokset voivat olla bonusta kerryttäviä. Yhteisesti kerätty bonus maksetaan pääjäsenelle. Bonus on 2% kokonaisostosummasta, ja se maksetaan kahdesti vuodessa. Pienin maksettava summa on 2,50 €. Maksusumma määräytyy 2,50 € välein, siis 2,50 €, 5 €, 7,50 € jne. Ei-maksettu bonus säästetään seuraavaan bonuksenjakoon. Voit käyttää ansaitsemasi bonuksen ostaessasi tuotteita NilsonGroupin Suomen-myymälöistä tai feetfirst.fi-verkkokaupasta. Et voi lunastaa bonusta käteisenä rahana. Käyttämätön bonus nollautuu yhden vuoden jälkeen.

Henkilötietojen käsittely

NilsonGroup käsittelee henkilötietoja voimassa olevien lakien mukaisesti, mukaan lukien EU:n tietosuoja-asetus. Henkilötietovastaava on NilsonGroup AB (y-tunnus: 556192-9315), Box 508, SE-432 19 Varberg, Ruotsi.

Jotta voisit liittyä jäseneksi FEETFIRST Friendsiin, sinun on annettava henkilötietosi. Jos et halua antaa henkilötietojasi, et voi liittyä jäseneksi FEETFIRST Friendsiin. Tarvitsemiamme henkilötietoja ovat etu- ja sukunimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, syntymävuotesi, syntymäpäiväsi, postiosoitteesi sekä tiedot ostoksistasi (ts. kassakuitti). Käytämme henkilötietojasi bonuksen hallinnoimiseen, lähettääksemme sinulle mukautettuja jäsentarjouksia, markkina- ja asiakasanalyyseihin sekä siihen, että kykenemme tarjoamaan sinulle kohdennettua markkinointia aiempiin ostoksiisi perustuen.

Pidämme henkilötietosi tallennettuna niin kauan kuin olet FEETFIRST Friends -jäsen.

Saatamme käyttää muiden yritysten apua jäsenyyden hallinnassa ja markkinoinnissa. Nämä yritykset toimivat siis vain apuna, ja me olemme yhä vastuussa henkilötiedoista. Käytämme osoitetietojen päivittämiseen Bisnodea. Henkilötietojasi ei tulla siirtämään EU:n tai EES:n ulkopuolisiin maihin. Pääosa FEETFIRST Friends -viestinnästä tapahtuu sähköpostitse ja tekstiviestein, mutta myös osoitteellisia postilähetyksiä tullaan käyttämään. Jos et halua saada tarjouksia sisältäviä lähetyksiä, voit milloin tahansa ottaa yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun.

Sinulla on oikeus pyytää veloituksetta kirjallisena niitä tietoja, jotka me olemme sinusta rekisteröineet. Voit myös milloin tahansa vaatia virheellisiä tietoja oikaistaviksi. Sinulla on myös oikeus pyytää meitä poistamaan meillä olevat, sinua koskevat henkilötiedot ja saada itsellesi kopio näistä tiedoista (ns. tietojen siirrettävyys).

Jos sinulla ei ole perusteita tällaiselle pyynnölle tai jos pyyntö on kohtuuton, esim. jos pyydät otetta tai poistoa kovin usein, voimme joko kieltäytyä pyynnön toteuttamisesta tai periä maksun, joka kattaa pyynnöstä aiheutuvat hallinnolliset kulut.

Lähetä pyyntösi meille käyttäen alla olevia yhteystietoja. Jos olet tyytymätön siihen, miten olemme käsitelleet henkilötietojasi, voit ottaa yhteyttä suoraan meihin. Voit myös tehdä valituksen tietosuojavaltuutetulle. Sellaisissa muita kuin henkilötietojesi käsittelyä koskevissa kiistatilanteissa, joita emme kykene ratkaisemaan, voit käyttää valituksen tekemiseen myös EU-komission verkkosivuilta löytyvää online-lomaketta: http://ec.europa.eu/odr.

Verkkosivustollamme www.feetfirst.fi voit lukea lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietoja yksityisyydensuojasääntöjemme mukaisesti. 

Oikeudelliset perusteet henkilötietojen käsittelylle

Jotta meillä olisi oikeus käsitellä sinun henkilötietojasi, meillä on oltava niin kutsuttu oikeudellinen peruste. Me käsittelemme henkilötietojasi, jotta voimme noudattaa sitä sopimusta, joka meillä on kanssasi jäsenenä.

Jäsenyyden lopettaminen

Jäsenyytesi on voimassa toistaiseksi. Voit sanoa jäsenyytesi irti ottamalla yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Jäsenyys päättyy myös, jos bonusta kerryttäviä ostoja ei ole tehty 36 kuukauden aikana. NilsonGroupilla on oikeus sanoa jäsenyys irti välittömästi väärinkäyttötapauksissa (esim. jos et maksa ostostasi). Jäsenyyden irtisanomisen yhteydessä jäsennumerosi suljetaan ja kaikki rekisteröidyt henkilötiedot poistetaan jäsenrekisteristä. Tämä tapahtuu heti kun kaikki mahdolliset taloudelliset transaktiot on suoritettu. Sinulla ei ole oikeutta rekisteröityyn bonukseen jäsenyyden voimassaolon päättymisen jälkeen. 

Muutokset ehdoissa

Nämä jäsenyysehdot astuvat voimaan 28.9.2017 FEETFIRST Friends -jäsenille. NilsonGroup pidättää itsellään oikeuden jäsenehtojen muuttamiseen. Muutokset astuvat voimaan silloin, kun ne julkaistaan feetfirst-fi-sivustolla, jossa tuoreimmat ehdot aina ovat. NilsonGroup ei vastaa jäsenyysehtojen mukaisten sitoumusten noudattamatta jättämisestä aiheutuvista suorista tai epäsuorista vahingoista, jotka johtuvat NilsonGroupin hallintavallan ulkopuolisista olosuhteista, kuten lainmääräykset, viranomaistoimenpiteet, sotatapahtumat, lakot, kauppasaarrot, työsulut tai vastaavat olosuhteet (ns. force majeure), jos ei laki toisin määrää.

Yhteystiedot

FEETFIRST asiakaspalvelu
Box 508
SE-432 19 Varberg, Ruotsi

friends@feetfirst.fi

Käytämme evästeitä taataksemme parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Jatkamalla palvelujemme käyttämistä hyväksyt tämän. Lue lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietoja ja evästeitä.

Hyväksyn