Din SkoNilson ShoesSkopunkten
Valitse myymälä
ILMAINEN TOIMITUS JA PALAUTUS
Etsi myymälä

Tuotekori on tyhjä

Yhteensä 0 €

30 EUR jäljellä ilmaiseen rahtiin. Nouda ilmaiseksi myymälästä!

Kassalle
  • FEETFIRST
  • Din Sko
  • Nilson Shoes
  • Skopunkten

REKLAMAATIOT

Teiltä ostamani kengät ovat menneet rikki. Voinko tehdä reklamaation?
Sinulla on reklamointioikeus puoli vuotta ostopäivästä lukien. Reklamaatio koskee valmistusvikaa, ts. sellaista vikaa, joka on syntynyt valmistusprosessissa tai sen seurauksena.

Voinko tehdä tuotereklamaation myymälässä?
Nettimyymälästä ostetuista tuotteista voi tehdä reklamaation missä tahansa FEETFIRST-myymälässä. Ota mukaasi lähetysluettelo/kuitti ja kengät, niin myymälähenkilökunta opastaa reklamaation tekemisessä.

Pitääkö minun maksaa palautusrahti reklamaation yhteydessä?
Jos reklamaatio hyväksytään, me huolehdimme luonnollisesti palautusrahdista.

Miten teen reklamaation nettimyymälässä?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun ja kerro, mikä on vialla. Voimme varata uuden kenkäparin odottaessamme lähettämääsi viallista kenkäparia.

Pakkaa kengät ja täytetty palautuskuponki. Kiinnitä pakkauksen päälle ennalta maksettu palautusosoite-etiketti. On tärkeää, että käytät meidän palautusetikettiämme ja että jätät paketin lähetettäväksi juuri Postnord-toimipisteeseen. Kun reklamaatio on hyväksytty, saat asiasta vahvistusviestin.

Olen ostanut myymälästä kengät, jotka ovat menneet rikki. Myymälään on pitkä matka, joten voinko tehdä reklamaation nettimyymälään?
Nettimyymälään ei valitettavasti voi tehdä reklamaatioita myymälöistä ostetuista kengistä. Pyydämme sinua ottamaan yhteyttä lähimpään myymälään, niin sieltä kerrotaan, miten he voivat auttaa sinua. Yhteystiedot löydät kuitista tai nettisivustoltamme kohdasta ”Etsi myymälä”.

Olen saanut jalkoihin hiertymiä uusien kenkien takia, joten haluan reklamoida niistä. Miten toimin?
Hiertymät eivät valitettavasti ole reklamaatioperuste. Niitä ilmenee usein, kun aletaan käyttää uusia kenkiä. Ne yleensä poistuvat muutaman käyttökerran jälkeen. Ne saattavat johtua siitä, että olet valinnut väärän koon. On tärkeää, että kokeilet heti aluksi, että kengät istuvat hyvin, ennen kuin alat käyttää niitä ulkona.

Minulla ei ole enää palautuskuponkia. Miten teen palautuksen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin lähetämme sinulle uuden kupongin postitse.

Olette hyväksyneet reklamaationi, mutten ole saanut kaikkia rahoja takaisin. Miksi?
Jos kenkiä on käytetty pidemmän aikaa, ennen kuin ne ovat menneet rikki, meillä on oikeus tehdä vähennys siltä ajalta, kun olet käyttänyt kenkiä. Sen takia palautettava summa voi olla toinen kuin ostohinta.

En ole tyytyväinen reklamaatiopäätökseen. Kenen puoleen voin kääntyä?
The Consumer Disputes Board (Kuluttajariitalautakunta)

Hämeentie 3, PL 306, 00531 HELSINKI
Puh. 010 366 5200 (vaihde)
Fax: 010 366 5249
S-posti: kuluttajavl@om.fi
Nettiosoite: www.kuluttajariita.fi
http://ec.europa.eu/consumers/archive/redress_cons/ecc_finland_en.htm

Jäsenyys

Tervetuloa FEETFIRST Friendsiin. Rekisteröitymällä FEETFIRST Friends -jäseneksi hyväksyt nämä ehdot ja säännökset.

FEETFIRST Friends on kanta-asiakasohjelma, jossa ansaitset alennukseen oikeuttavia pisteitä, saat tarjouksia, kutsuja kilpailuihin ja tapahtumiin sekä paljon muuta.

FEETFIRST Friendsista vastaa NilsonGroup AB.

FEETFIRST Friends -jäsenyys on maksuton. Jäseneksi voi liittyä sellainen henkilö, joka on täyttänyt 16 vuotta ja joka on kirjoilla Suomessa. Jäsenenä rekisteröit kaikki ostoksesi esittämällä puhelinnumerosi kassalla (klubikorttia ei tarvita).

Jäsenyys on voimassa kaikissa NilsonGroupin Suomen myymälöissä: Din Sko, Nilson Shoes, Radical Sports ja Skopunkten sekä feetfirst.fi-verkkokaupassa. Itse jäsenyys ja sen tarjoamat edut koskevat vain sinun tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksia. Jäsenyys on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää kenellekään muulle.

Pisteet

Pisteitä saa kaikista ostoksista (poissulkien lahjakorttiostokset). Pisteiden rekisteröimiseksi sinun on annettava puhelinnumerosi myymälässä tai ostaessasi feetfirst.fi-sivustolla syötettävä puhelinnumerosi sinne.

Pisteiden laskeminen alkaa ensimmäisestä ostoksestasi jäsenenä, ja ne rekisteröidään sinun jäsentunnuksellesi. Pisteitä kertyy vain sinun itsesi tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksista.Voit ansaita pisteitä myös osallistumalla muihin pisteitä kerryttäviin aktiviteetteihin, joita klubi silloin tällöin tarjoaa.

Voit ansaita pisteitä myös osallistumalla muihin pisteitä kerryttäviin aktiviteetteihin, joita klubi silloin tällöin tarjoaa.

Ansaitsemasi pisteet ovat henkilökohtaisia, eikä niitä voi siirtää kenellekään muulle jäsenelle tai muulle henkilölle.

Ostoksella ansaitsemasi pisteet poistetaan jäsentililtäsi, jos palautat tuotteen.

Pisteesi ovat voimassa 12 kuukautta ostopäivästä.

Henkilötietojen käsittely

NilsonGroup käsittelee henkilötietoja EU:n tietosuoja-asetuksen mukaisesti. Henkilötietovastaava on NilsonGroup AB (yritystunnus: 556192-9315), Box 508, 432 19 Varberg.

Käsittelemiämme henkilötietoja ovat etu- ja sukunimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, henkilötunnuksesi, postiosoitteesi sekä tiedot ostoksistasi (ts. kassakuitti). Käytämme henkilötietojasi pisteiden hallinnoimiseen, lähettääksemme sinulle mukautettuja jäsentarjouksia, markkina- ja asiakasanalyyseihin sekä siihen, että kykenemme tarjoamaan sinulle kohdennettua markkinointia aiempiin ostoksiisi perustuen.

Pidämme henkilötietosi tallennettuna niin kauan kuin olet FEETFIRST Friends -jäsen.

Saatamme käyttää muiden yritysten apua jäsenyyden hallinnassa ja markkinoinnissa. Nämä yritykset toimivat siis vain apuna, ja me olemme yhä vastuussa henkilötiedoista. Käytämme osoitetietojen päivittämiseen Bisnodea. Henkilötietojasi ei tulla siirtämään EU:n tai EES:n ulkopuolisiin maihin. Pääosa FEETFIRST Friends -viestinnästä tapahtuu sähköpostitse ja tekstiviestein, mutta myös osoitteellisia postilähetyksiä tullaan käyttämään. Jos et halua saada tarjouksia sisältäviä lähetyksiä, voit milloin tahansa ottaa yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Sinulla on oikeus pyytää kirjallisena niitä tietoja, jotka me olemme sinusta rekisteröineet. Voit myös milloin tahansa vaatia virheellisiä tietoja oikaistaviksi. 

Oikeudelliset perusteet henkilötietojen käsittelylle

Jotta meillä olisi oikeus käyttää sinun henkilötietojasi, meillä on oltava niin kutsuttu oikeusperusta. Me käsittelemme henkilötietojasi, jotta voimme noudattaa sitä sopimusta, joka meillä on kanssasi jäsenenä. 

Jäsenyyden lopettaminen

Jäsenyytesi on voimassa toistaiseksi. Voit sanoa jäsenyytesi irti ottamalla yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Jos jäsenyys on ollut ei-aktiivisena 36 kuukauden ajan, se lopetetaan. NilsonGroupilla on oikeus sanoa jäsenyys irti välittömästi väärinkäyttötapauksissa (esim. jos et maksa ostostasi). Jäsenyyden irtisanomisen yhteydessä jäsennumerosi suljetaan ja kaikki rekisteröidyt henkilötietosi poistetaan jäsenrekisteristä. Tämä tapahtuu heti kun kaikki mahdolliset taloudelliset transaktiot on suoritettu. Sinulla ei ole oikeutta rekisteröityihin pisteisiin jäsenyyden voimassaolon päättymisen jälkeen. 

Muutokset ehdoissa

Nämä jäsenyysehdot astuvat voimaan 1. toukokuuta 2019 FEETFIRST Friends -jäsenille. NilsonGroup pidättää itsellään oikeuden jäsenehtojen muuttamiseen. Muutokset astuvat voimaan silloin, kun ne julkaistaan feetfirst.fi-sivustolla, jossa tuoreimmat ehdot aina ovat. NilsonGroup ei vastaa jäsenyysehtojen mukaisten sitoumusten noudattamatta jättämisestä tai vahingoista, jotka johtuvat NilsonGroupin hallintavallan ulkopuolisista olosuhteista, kuten lainmääräykset, viranomaistoimenpiteet, sotatapahtumat, lakot, kauppasaarrot, työsulut tai vastaavat olosuhteet (ns. force majeure), jos ei laki toisin määrää.  

Yhteystiedot

FEETFIRST kundservice
Box 508
432 19 Varberg
friends@feetfirst.fi

Käytämme evästeitä taataksemme parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Jatkamalla palvelujemme käyttämistä hyväksyt tämän. Lue lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietoja ja evästeitä.