Kysymyksia ja vastauksia

JÄSENYYS

Maksaako FEETFIRST Friends -jäsenyys jotakin?
Ei, jäsenyys on ilmainen.

Onko minulla jäsenenä oltava klubikortti?
Ei, meillä ei ole käytössä klubikorttia. Sen sijaan rekisteröit jäsenenä kaikki ostoksesi antamalla ostoksesi yhteydessä puhelinnumerosi myymälässä tai verkkokaupassa.

Onko jäsenyydelle olemassa ikärajaa?
Kyllä on. Sinun on oltava täyttänyt 16 vuotta, jotta voit olla jäsen.

Missä jäsenyys on voimassa?
Jäsenyys on voimassa kaikissa NilsonGroupin myymälöissä: Din Sko, Jerns, Nilson Shoes, Radical Sports, Skopunkten ja feetfirst.fi (yhteinen verkkokauppamme).

BONUS

Miten bonus toimii?
Kaikki myymälöissä ja verkkokaupassa tehdyt ostokset (lahjakorttiostoksia lukuun ottamatta) ovat bonusta kerryttäviä. Jotta bonus rekisteröityisi, sinun on annettava henkilötunnuksesi joka kerran ostoksia tehdessäsi. Bonuksen laskeminen alkaa ensimmäisestä ostoksestasi jäsenenä, ja se rekisteröidään sinun jäsentunnuksellesi.

Miten paljon bonusta saan?
Bonus on 2 % ostosten kokonaissummasta. Pienin maksettava summa on 2,50 €. Maksusumma määräytyy 2,50 € välein, siis 2,50 €, 5 €, 7,50 € jne. Bonus säilyy ladattuna jäsentililläsi, joten et tarvitse mitään kuponkia tms. käyttääksesi bonuksesi. Käyttämätön bonus nollautuu yhden vuoden jälkeen.

Milloin saan bonukseni?
Bonus aikavälillä 1.1.–30.6. tehdyistä ostoksista maksetaan saman vuoden syksyllä ja aikavälillä 1.7.–31.12. tehdyistä ostoksista seuraavan vuoden keväällä.
 
Voiko useampi perheenjäsen kerätä bonusta yhdessä?
Kyllä voi. Samassa taloudessa asuvat henkilöt voivat liittyä sinun jäsenyyteesi ja kerätä näin yhteistä bonusta. Rekisteröi kukin jäseneksi haluava henkilö myymälässä tai osoitteessa feetfirst.fi/friends (yhteen pääjäsenyyteen voi liittää enintään kolme saman talouden jäsentä). Ota sen jälkeen yhteyttä asiakaspalveluun ja anna liitettävien henkilöiden henkilötiedot.

TARJOUKSET

Miksen saa enää FEETFIRST Friends -tarjouksia?
Lähetämme säännöllisesti tarjouksia aktiivisille jäsenille. Jotta varmistaisit, että olet tarjousten saajien joukossa, anna henkilötunnuksesi joka kerran ostaessasi myymälässä tai verkkokaupassa. Jos et saa tarjouksia, se saattaa johtua siitä, ettet ole käyttänyt jäsenyyttäsi pitkään aikaan. Tarkista myös, että antamasi yhteystiedot pitävät paikkansa. Voit tehdä sen Omilla sivuilla. Joskus tarjoukset on suunnattu tietyille kohderyhmille, ja sen takia kaikki jäsenet eivät saa meiltä täsmälleen samoja tarjouksia.

En halua enää saada teiltä tarjouksia. Miten toimin?
Jos et enää halua saada viestejämme, voit milloin tahansa ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Voit myös mennä Omille sivuille ja päivittää siellä, mitä viestejä haluat saada.

En halua enää saada teiltä tekstiviestejä. Miten toimin?

Jos olet rekisteröitynyt useampaan myymäläkonseptiimme, on sinun purettava rekisteröinti erikseen kunkin konseptin osalta. Tekstiviestimme sisältävät aina rekisteröinnin purkulinkin.

Älä kirjoita viestiin mitään muuta kuin koodi kunkin konseptin osalta; muutoin on olemassa riski, että rekisteröinnin purku ei onnistu. Voit myös mainiosti ottaa yhteyttä asiakaspalveluun.

SALASANANI

Mikä on salasanani?

Jos et muista salasanaasi, voit vaihtaa sen klikkaamalla ”Unohdin salasanani”. Saat apua salasanan vaihtoon myös ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun.

BONUS VERKKO-OSTOKSISTA

Voinko kerätä ja käyttää bonusta myös ostaessani verkkokaupasta?
Bonusta kertyy kaikista verkkokaupassamme tekemistäsi ostoksista. Ainoa asia, mitä sinun tarvitsee tehdä, on tunnistautua kassalla. Jos sinulla on käyttämätöntä bonusta, voit käyttää sen valitsemalla kassalla maksutavaksi bonuksen. Ota ongelmatilanteissa yhteyttä asiakaspalveluun.

YHTEYSTIEDOT

Mitkä ovat asiakaspalvelun yhteystiedot?
FEETFIRST-asiakaspalvelu
friends@feetfirst.fi
0340- 866 50

;

Käytämme evästeitä antaaksemme parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen.  Jatkamalla palvelujemme käyttämistä hyväksyt tämän. Lisätietoa evästeistä

OK

LIITY JÄSENEKSI, NIIN SAAT 10% ALENNUSTA SEURAAVASTA MYYMÄLÄOSTOKSESTASI.

HYVÄKSY EHDOT.

Jäsenyys

Nämä ehdot ovat voimassa sinun ja NilsonGroup AB:n välillä, ja ne koskevat FEETFIRST Friends-jäsenyyttäsi.

FEETFIRST Friendsista vastaa NilsonGroup AB. FEETFIRST Friends -jäsenyys on maksuton. Jäseneksi voi liittyä sellainen henkilö, joka on täyttänyt 16 vuotta ja joka on kirjoilla Suomessa. Jäsenenä rekisteröit kaikki ostoksesi tunnistautumalla kassalla.

Jäsenyys on voimassa kaikissa NilsonGroupin myymälöissä: Din Sko, Jerns, Nilson Shoes, Radical Sports ja Skopunkten sekä feetfirst.fi-verkkokauppa. Itse jäsenyys ja sen tarjoamat edut koskevat vain sinun tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostoksia. Samassa taloudessa asuvat henkilöt voivat liittyä sinun jäsenyyteesi ja kerätä näin yhteistä bonusta. Pääjäsenyyteen voi liittää enintään kolme jäsentä. Jos haluat liittää lisäjäseniä jäsenyyteesi, ota yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun.

Bonus

Kaikki ostokset (poissulkien lahjakorttiostokset) ovat bonusta kerryttäviä. Bonuksen rekisteröimiseksi sinun on ostosten yhteydessä tunnistauduttava myymälässä ja feetfirst.fi-verkkokaupassa. Bonuksen laskeminen alkaa ensimmäisestä ostoksestasi jäsenenä, ja se rekisteröidään sinun jäsentunnuksellesi. Vain sinun itsesi tai samassa taloudessa asuvien henkilöiden ostokset voivat olla bonusta kerryttäviä. Yhteisesti kerätty bonus maksetaan pääjäsenelle. Bonus on 2% kokonaisostosummasta, ja se maksetaan kahdesti vuodessa. Pienin maksettava summa on 2,50 €. Maksusumma määräytyy 2,50 € välein, siis 2,50 €, 5 €, 7,50 € jne. Ei-maksettu bonus säästetään seuraavaan bonuksenjakoon. Voit käyttää ansaitsemasi bonuksen ostaessasi tuotteita NilsonGroupin Suomen-myymälöistä tai feetfirst.fi-verkkokaupasta. Et voi lunastaa bonusta käteisenä rahana. Käyttämätön bonus nollautuu yhden vuoden jälkeen.

Henkilötietojen käsittely

NilsonGroup käsittelee henkilötietoja voimassa olevien lakien mukaisesti, mukaan lukien EU:n tietosuoja-asetus. Henkilötietovastaava on NilsonGroup AB (y-tunnus: 556192-9315), Box 508, SE-432 19 Varberg, Ruotsi.

Jotta voisit liittyä jäseneksi FEETFIRST Friendsiin, sinun on annettava henkilötietosi. Jos et halua antaa henkilötietojasi, et voi liittyä jäseneksi FEETFIRST Friendsiin. Tarvitsemiamme henkilötietoja ovat etu- ja sukunimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi, syntymävuotesi, syntymäpäiväsi, postiosoitteesi sekä tiedot ostoksistasi (ts. kassakuitti). Käytämme henkilötietojasi bonuksen hallinnoimiseen, lähettääksemme sinulle mukautettuja jäsentarjouksia, markkina- ja asiakasanalyyseihin sekä siihen, että kykenemme tarjoamaan sinulle kohdennettua markkinointia aiempiin ostoksiisi perustuen.

Pidämme henkilötietosi tallennettuna niin kauan kuin olet FEETFIRST Friends -jäsen.

Saatamme käyttää muiden yritysten apua jäsenyyden hallinnassa ja markkinoinnissa. Nämä yritykset toimivat siis vain apuna, ja me olemme yhä vastuussa henkilötiedoista. Käytämme osoitetietojen päivittämiseen Bisnodea. Henkilötietojasi ei tulla siirtämään EU:n tai EES:n ulkopuolisiin maihin. Pääosa FEETFIRST Friends -viestinnästä tapahtuu sähköpostitse ja tekstiviestein, mutta myös osoitteellisia postilähetyksiä tullaan käyttämään. Jos et halua saada tarjouksia sisältäviä lähetyksiä, voit milloin tahansa ottaa yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun.

Sinulla on oikeus pyytää veloituksetta kirjallisena niitä tietoja, jotka me olemme sinusta rekisteröineet. Voit myös milloin tahansa vaatia virheellisiä tietoja oikaistaviksi. Sinulla on myös oikeus pyytää meitä poistamaan meillä olevat, sinua koskevat henkilötiedot ja saada itsellesi kopio näistä tiedoista (ns. tietojen siirrettävyys).

Jos sinulla ei ole perusteita tällaiselle pyynnölle tai jos pyyntö on kohtuuton, esim. jos pyydät otetta tai poistoa kovin usein, voimme joko kieltäytyä pyynnön toteuttamisesta tai periä maksun, joka kattaa pyynnöstä aiheutuvat hallinnolliset kulut.

Lähetä pyyntösi meille käyttäen alla olevia yhteystietoja. Jos olet tyytymätön siihen, miten olemme käsitelleet henkilötietojasi, voit ottaa yhteyttä suoraan meihin. Voit myös tehdä valituksen tietosuojavaltuutetulle. Sellaisissa muita kuin henkilötietojesi käsittelyä koskevissa kiistatilanteissa, joita emme kykene ratkaisemaan, voit käyttää valituksen tekemiseen myös EU-komission verkkosivuilta löytyvää online-lomaketta: http://ec.europa.eu/odr.

Verkkosivustollamme www.feetfirst.fi voit lukea lisää siitä, miten käsittelemme henkilötietoja yksityisyydensuojasääntöjemme mukaisesti. 

Oikeudelliset perusteet henkilötietojen käsittelylle

Jotta meillä olisi oikeus käsitellä sinun henkilötietojasi, meillä on oltava niin kutsuttu oikeudellinen peruste. Me käsittelemme henkilötietojasi, jotta voimme noudattaa sitä sopimusta, joka meillä on kanssasi jäsenenä.

Jäsenyyden lopettaminen

Jäsenyytesi on voimassa toistaiseksi. Voit sanoa jäsenyytesi irti ottamalla yhteyttä FEETFIRST-asiakaspalveluun. Jäsenyys päättyy myös, jos bonusta kerryttäviä ostoja ei ole tehty 36 kuukauden aikana. NilsonGroupilla on oikeus sanoa jäsenyys irti välittömästi väärinkäyttötapauksissa (esim. jos et maksa ostostasi). Jäsenyyden irtisanomisen yhteydessä jäsennumerosi suljetaan ja kaikki rekisteröidyt henkilötiedot poistetaan jäsenrekisteristä. Tämä tapahtuu heti kun kaikki mahdolliset taloudelliset transaktiot on suoritettu. Sinulla ei ole oikeutta rekisteröityyn bonukseen jäsenyyden voimassaolon päättymisen jälkeen. 

Muutokset ehdoissa

Nämä jäsenyysehdot astuvat voimaan 28.9.2017 FEETFIRST Friends -jäsenille. NilsonGroup pidättää itsellään oikeuden jäsenehtojen muuttamiseen. Muutokset astuvat voimaan silloin, kun ne julkaistaan feetfirst-fi-sivustolla, jossa tuoreimmat ehdot aina ovat. NilsonGroup ei vastaa jäsenyysehtojen mukaisten sitoumusten noudattamatta jättämisestä aiheutuvista suorista tai epäsuorista vahingoista, jotka johtuvat NilsonGroupin hallintavallan ulkopuolisista olosuhteista, kuten lainmääräykset, viranomaistoimenpiteet, sotatapahtumat, lakot, kauppasaarrot, työsulut tai vastaavat olosuhteet (ns. force majeure), jos ei laki toisin määrää.

Yhteystiedot

FEETFIRST asiakaspalvelu
Box 508
SE-432 19 Varberg, Ruotsi

friends@feetfirst.fi